نسخه چاپی

رهبرانقلاب توصیه‌ای برای نامزدشدن نكرده‌اند

عضو شورای مركزی جمعیت ایثارگران گفت: به طور قطع مقام معظم رهبری به هیچ كاندیدایی توصیه‌ای مبنی بر حضور یا عدم حضور در انتخابات را نخواهند داشت.


به گزارش نما ،احمد نجابت در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران در ارتباط با ادعای برخی کاندیداهای احتمالی مبنی بر توصیه مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات اظهار داشت: هر کاندیدایی برای حضور در انتخابات از مقام معظم رهبری هزینه کند و حضور خود را مبنی بر دستور مستقیم ایشان بداند، اظهاراتش برای مردم قابل قبول نیست و از لحاظ شرعی و قانونی نیز محکوم است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تاکید کرد:‌ به طور قطع مقام معظم رهبری به هیچ شخصی توصیه‌ای مبنی بر حضور و عدم حضور در انتخابات را نخواهند داشت؛‌ لذا هدف رهبری شرکت گسترده، اخلاق انتخاباتی، وحدت انقلابیون در انتخابات سال 92 است.

وی با اشاره به کاندیداتوری بنی صدر در اوایل انقلاب بیان کرد: بنی‌صدر زمانی که تصمیم به کاندیداتوری در انتخابات را گرفت به منزل امام (ره) در قم رفت و پس از خروج از بیت، تصمیم خود برای کاندیداتوری در انتخابات را اعلام کرد، که در اذهان مردم اینگونه جا افتاد که امام(ره) به بنی‌صدر تکلیف کرده تا نامزد انتخابات شود.

وی در ادامه گفت: امام(ره) به رای و نظر مردم احترام گذاشتند و بعدا بیان کردند: "والله من به بنی صدر‌ رای ندادم" و اکنون هم مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند که افرادی که توانایی توانایی دارند خود را در معرض رای مردم قرار دهند.

عضو جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: کاندیداهای احتمالی نباید برداشت‌های شخصی خود در دیدارهایشان با مقام معظم رهبری را به نظر ایشان تعمیم دهند.

۱۳۹۱/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...