نسخه چاپی

نامه گلایه آمیز خطیب به ضرغامی

در پی اتفاقاتی كه چندی پیش در برنامه زنده روح پهلوانی رخ داد،‌ سرپرست فدراسیون كشتی نامه گلایه‌آمیز خود را به رئیس سازمان صداوسیما نوشت و خواستار برخورد با عوامل این برنامه شد.


به گزارش نما به نقل از سراج۲۴، چندی پیش بود که عوامل برنامه زنده تلویزیونی روح پهلوانی از حجت‌الله خطیب برای پاسخگویی به اتفاقات روز کشتی دعوت به عمل آوردند.

وقتی سوالات دو کارشناس این برنامه و اشاره‌شان به حاشیه‌های فدراسیون به مذاق خطیب خوش نیامد، سرپرست فدراسیون کشتی به جای پاسخ دادن، به پرخاش با کارشناسان برنامه پرداخت و پس از آن نیز این برنامه زنده را ترک کرد.

وی روز گذشته شرح این اتفاقات را در نامه‌ای به اطلاع ضرغامی رسانده و خواستار برخورد با عوامل برنامه شده است.

خطیب در این نامه علاوه بر اشاره به اقدامات شبانه‌روزی‌اش و تلاشی که برای پیشرفت کشتی دارد، گفته که کارشناسان برنامه روح پهلوانی صرفا برای زیرسوال بردن فدراسیون او و تخریب شخصیتش دعوتش کرده‌اند و این یک برنامه از پیش طراحی شده بوده است.

وی همچنین به المپیک اشاره کرده که با وجود نتیجه گرفتن فدراسیون کشتی، از او برای حضور در استودیوی برنامه المپیک دعوت نشده است، در حالی که از رئیس فدراسیون‌های ناکام هم دعوت شده است.

خطیب عنوان کرده دلیل این دشمنی کارشناسان با وی این است که آنها اعتقاد دارند که وی به درد کشتی نمی‌خورد و برای او جای سوال وجود دارد که چرا آنها به اشتباه خود پی نمی‌برند!

همچنین شنیده می‌شود خطیب تنها به نامه به ضرغامی اکتفا نکرده و امروز نیز برای یکی دیگر از مسئولان بلندپایه نامه نوشته است.

۱۳۹۱/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...