نسخه چاپی

برنامه جریان‌انحرافی برای رانندگان تاكسی

عکس خبري -برنامه جريان‌انحرافي براي رانندگان تاكسي

جریان انحرافی در حال برنامه ریزی برای جلب آرا و فعالیت ۱۰۰ هزار راننده تاكسی و اتوبوس برای انتخابات آینده ریاست جمهوری است.

به گزارش نما به نقل از جهان، این جریان تلاش دارد تا با دادن وعده هایی به رانندگان تاکسی و اتوبوس، آنها را برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و همچنین دوره چهارم شوراها سازماندهی کند.

بر اساس این گزارش، این جریان برنامه ریزی کرده است تا با تخفیف 50 درصدی بلیط قطار و تسهیلاتی برای اسکان حدود 100 هزار نفر از رانندگان و خانواده هایشان برای سفر به مشهد، موفق به ارتباط و جلب نظر آنها شود.

همچنین این جریان برنامه هایی اقتصادی موقتی را برای قشرهای دیگر جامعه از جمله بازنشستگان با هدف همراه سازی آنها در نظر دارد.

اگرچه مشکلات معیشتی مردم از دغدغه های مهم مسئولان و دلسوزان کشور است و برنامه ریزی برای آن باید از اولویتهای اصلی باشد، اما نگاه ابزاری داشتن به این موضوع برای کسب رای با اقدامات موقتی و کم ارزش یقینا اثرات سوء اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بلند مدتی را به همراه خواهد داشت.

مضافا بر اینکه با توجه به میزان درآمدهای کشور این برنامه ها نمی تواند دائمی باشد و با حذف آن به بهانه های مختلف پس از ایام انتخابات، بی اعتمادی مردم را نسبت به دولت به همراه خواهد داشت.

۱۳۹۱/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...