نسخه چاپی

آموزش و پرورش:غیبت‌ها از طریق 1820 موجه می‌شود

مدیركل آموزش و پرورش شهر تهران با تأكید بر اینكه غیبت‌های دانش‌آموزان در روزهای 27 و 28 اسفند موجه است، گفت: خانواده‌ها می‌توانند اطلاعات فرزند و نام مدرسه را به سامانه 1820 برای موجه كردن غیبت، اطلاع دهند.

سیدعلی یزدیخواه، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» درباره وضعیت مدارس در روزهای 27 و 28 اسفند، اظهار داشت: قبلاً نیز اعلام کردیم که مدارس در روزهای شنبه و یک‌شنبه 27 و 28 اسفند دایر است، اما اگر خانواده‌ای قصد مسافرت دارد، جای نگرانی نیست و غیبت دانش‌آموزان در این روزها موجه خواهد بود.

وی ادامه داد: ما از همکاران خود در مدارس نیز ضمن خدا قوت و دلسوزی‌هایشان، تقاضا می‌کنیم که با خانواده‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

یزدیخواه با اشاره به سامانه 1820 آموزش و پرورش تهران، بیان کرد: سامانه 1820، خط ارتباطی اولیای دانش‌آموزان با آموزش و پرورش است و خانواده‌ها می‌توانند مشکلات خود را به این سامانه گزارش کنند؛ اگر نگران غیبت فرزند خود در مدرسه نیز هستند می‌توانند اطلاعات فرزند و نام مدرسه را به سامانه اطلاع دهند که ما غیبت فرزندشان را با هماهنگی مدرسه موجه کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان برخی مدارس برای دانش‌آموزان سال چهارم (پیش‌دانشگاهی) به دلیل حجم درس و شرایط کنکور سخت‌گیری‌هایی نسبت به حضور در مدرسه در این روزها دارند، گفت: از همکاران در این مدارس نیز خواسته شده است که با خانواده‌هایی که قصد مسافرت دارند، همراهی لازم را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تأکید کرد: خانواده‌ها به هیچ عنوان نگران غیبت فرزندان خود در روزهای شنبه و یک‌شنبه نباشند.

۱۳۹۰/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...