نسخه چاپی

آمریكا و صهیونیست در پشت پرده حوادث اخیر مصر

عکس خبري -آمريکا و صهيونيست در پشت پرده حوادث اخير مصر

«شیخ جمال صابر» یكی از سران سلفی جبهه حازم ابوصلاح اسماعیل اظهارداشت حوادث اخیر مصر در راستای محقق ساختن طرح صهیونیستی - آمریكایی در منطقه است.

به گزارش نما،«شیخ جمال صابر» یکی از سران سلفی جبهه حازم ابوصلاح اسماعیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره تصریح کرد: اتفاقاتی که در دو روز گذشته روی داد تاسف بار است و هر کس که به خیابان‌ها آمد تا کشور را تخریب کند با انقلاب نسبتی ندارد. چرا که انقلاب ما از همان آغاز آن مسالمت آمیز بود اما اتفاقاتی که اکنون رخ می دهد قابل قبول نیست.

شیخ صابر همچنین افزود: بستن راه‌ها و تخریب تاسیسات دولتی جنایتی است که قانون در برابر آن برخورد خواهد کرد و این اقدامات در راستای محقق ساختن طرح صهیونیستی–آمریکایی است و می‌خواهند تا مصر همچون سوریه و لیبی شود.

وی گفت: جبهه نجات ملی خواهان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است و این بدان معنا است که آنان ضد مشروعیتی هستند که ملت مصر به محمد مرسی به عنوان اولین رئیس جمهور این کشور اعطا کرده‌اند. این اقدامات در راستای تامین منافع شخصی برخی هاست و آن ها به فکر منفعت کشور نیستند.

شیخ صالح اظهارداشت که این تلاش ها با شکست رو به رو می‌شود و این افراد کاری جز ایجاد هرج‌ومرج نمی‌توانند انجام دهند.

گفتنی است اعلام حکم اعدام برای 21 متهم کشتار استادیوم پورت سعید روز گذشته موجب درگیری‌های مرگباری شد که بر اثر آن 32 نفر کشته شدند.

۱۳۹۱/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...