نسخه چاپی

غربی ها رفتار كودكان با ایران را كنار بگذارند

وی در ادامه همچنین پیرامون اوضاع سوریه از طرفین درگیری در این كشور خواست برای تشكیل هیئتی اداری برای حكومت انتقالی مذاكرات خود را آغاز كنند.

سرگئي لاوروف وزير امورخارجه روسيه از گروه 5+1 خواست مانند کودکان رفتار نکرده و با ايران به شکلي جدي مذاکره کنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه، سرگئي لاوروف در كنفرانس مطبوعاتي مشترك با ديديه ريندرس همتاي بلژيكي اش به موضوع ايران پرداخت و گفت قدرتهاي بزرگ بايد با ايران در خصوص پرونده هسته ای وارد مذاكره شود.

لاوروف همچنين با بيان اينكه قدرت هاي بزرگ و ايران بايد از شيوه هاي گذشته خود دست بردارند، خواستار توافق دو طرف در خصوص گفتگو پيرامون برنامه هسته اي ايران شد.

وي در ادامه همچنين پيرامون اوضاع سوريه از طرفين درگيري در اين كشور خواست براي تشكيل هيئتي اداري براي حكومت انتقالي مذاكرات خود را آغاز كنند.

لاوروف در ادامه همچنين خواستار پايان فوري خشونت ها در سوريه شد و ورود هواپيماهاي روسيه به لبنان را براي انتقال اتباع اين كشور از سوريه كه بيشتر آنها زن بودند برشمرد.

وزير خارجه روسيه همچنين در واكنش به اظهارات سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا گفت تمامي اقدامات روسيه در خصوص سوريه همسو با بيانيه ژنو است وهميشه در پي استقرار ثبات در سوريه بوده است.

وي در ادامه با اشاره به اينكه موضع ما در قبال بحران سوريه اينگونه است كه از هيچ گروه ويا دسته اي در اين كشور حمايت نمي‌كند،ابراز اميدواري كرد كه كشورهاي ديگر ديدگاه هايشان را به ديدگاه روسيه نزديك كنند.

۱۳۹۱/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...