نسخه چاپی

پرسپولیس، نفت را سوزاند

تیم فوتبال پرسپولیس برابر نفت تهران به پیروزی رسید تا سال ۹۰ را با برد تمام كند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود شش هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس که در سال ۹۰ ناکامی‌های زیادی در لیگ برتر و جام حذفی داشت آخر سال را با برد تمام کرد تا پایان خوشی داشته باشد و به هوادارانش عیدی بدهد.

سیامک کوروشی مدافع نفت تهران در دقیقه ۲۷ به اشتباه دروازه تیم خودی را روی سانتر جواد کاظمیان باز کرد. ایمون زاید در دقیقه ۵۵ و امیر حسین فشنگچی در دقیقه ۸۳ گل‌های دوم و سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

احمد صالحی داور مسابقه به سامان آقازمانی و جواد کاظمیان از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

با این پیروزی پرسپولیس ۳۸ امتیازی شد ولی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد در همان رده هشتم باقی ماند. نفت تهران ۴۴ امتیازی و چهارم است.

ترکیب پرسپولیس:

میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی، حمید علی عسگر( از دقیقه ۸۷ علیرضا محمد)، امیرحسین فشنگچی، مازیار زارع، سامان آقازمانی، حسین بادامکی، جواد کاظمیان، ایمون زاید و هادی نوروزی( از دقیقه ۷۰ ابراهیم شکوری)

سرمربی: مصطفی دنیزلی



ترکیب نفت تهران:

سوشا مکانی، مارسیو خوزه، سیامک کوروشی، میثم آقا بابایی، مهدی آقامحمدی، علیرضا عزتی( از دقیقه ۶۲ حمید طاهری فر)، شاهین خیری( از دقیقه ۷۰ مجتبی زارع)، یعقوب کریمی، مارکو لوپز، محمدحسین مهرآزما و ایمان موسوی( از دقیقه ۶۶ رضا معقولی)

سرمربی: حسین فرکی

۱۳۹۰/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...