نسخه چاپی

اعتراف وهابیون‌النصره به جنایت در السلمیه

"جبهه النصره" مسئولیت عملیات انتحاری اعضای این گروه تروریستی در منطقه "السلمیة" در استان حماه را كه به كشته شدن 42 شهروند سوری منجر شد، به عهده گرفت.

به گزارش نما، مهر به نقل از پایگاه خبری"القدس" نوشت: "جبهه النصره" امروز مسئولیت عملیات انتحاری اعضای این گروه تروریستی در منطقه "السلمیه" در استان حماه را به عهده گرفت.

بر اساس بیانیه این گروه تروریستی در پایگاه اجتماعی تویتر، تروریستهای این گروه، در عملیات انتحاری خود در این منطقه، 42 شهروند سوری را کشتند.

در این بیانیه آمده است شخصی به نام "ابوعبد الجبار النجدی" یک کامیون حامل سه و نیم تن ماده منفجره را در منطقه السلمیه منفجر کرده است.


یکی از تروریستهای وهابی در حال کشتن سربازان ارتش سوریه

بر اساس این گزارش، این گروهک تروریستی، تصویر شخصی را که گفته بود این عملیات را انجام داده است، در اینترنت منتشر کرده است. این شخص چفیه ای فلسطینی به صورت خود بسته بود، تفنگی در دست داشت و در کنار پرچم این گروهک ایستاده بود.

جبهه تروریستی النصره در توجیه این جنایت خود با کافر خواندن شهروندان سوری و شهادت طلبانه خواندن اقدام جنایتکارانه خود مدعی شده است این عملیات انتحاری را علیه یکی از مراکز تجمع نیروهای وفادار به بشار اسد انجام داده است.

این در حالی است که دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرده است افرادی که در این حادثه کشته شده اند از اعضای کمیته های مردمی دفاع از سوریه و همچنین زنان و کودکان بی دفاع بوده اند.

خاطر نشان می شود جبهه تروریستی النصره مورد حمایتهای گسترده برخی رژیمهای عربی از جمله عربستان و قطر قرار دارد، این گروه افراطی وهابی با کافر خواندن گروههایی از مردم سوریه تا کنون جنایات هولناکی در این کشور مرتکب شده است و با گرایشهای متعصبانه و ضد اسلامی خود، چهره اسلام را که دین رافت و صلح است، خدشه دار می کند.

۱۳۹۱/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...