نسخه چاپی

ابراهیم زاده: مجبور شدم شكایت كنم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: من بارها برای دریافت طلبم از ذوب‌آهن اقدام كردم اما وقتی دیدم از طریق باشگاه به نتیجه‌ای نمی‌رسم، مجبور شدم از این باشگاه شكایت كنم.

به گزارش نما به نقل از مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: دیدار سختی مقابل ذوب‌آهن در پیش داریم زیرا این تیم از پوست و گوشت و خون من است و من و بازیکنان این تیم شناخت خوبی از یکدیگر داریم.

وی ادامه داد: در دیدار فردا هر دو تیم برای ارتقای خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر تلاش می‌کنند و ذوب‌آهن برای جدا شدن از قعر جدول و نفت نیز برای صعود به صدر تلاش می‌کند و باید بگویم ذوب‌آهن در بازی‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و مقابل تراکتورسازی نیز عملکرد خوبی داشت.

سرمربی سابق ذوب‌آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن در دوران سرمربیگری من نیز تنها یک بار مقابل ذوب‌آهن شکست خورد و مطمئنم در بازی با نفت نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و تماشاگران نیز استقبال خوبی از این بازی به عمل آورند.

وی با بیان اینکه نفت تهران در ابتدای لیگ عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، ادامه داد: اخراج نادرست بازیکنان نفت در دیدار با استقلال و پس از آن غیبت‌های تاثیرگذار بازیکنان و مصدومیت آنها باعص شد که ما دچار مشکلاتی شویم اما در نیم‌فصل دوم نقاط ضعف خود را برطرف کرده و روند رو به رشدی در پیش گرفتیم.

ابراهیم‌زاده به مشکلات سوشا مکانی، دروازه‌بان نفت اشاره کرد و بیان داشت: کی‌روش ثابت کرده که دعوت از بازیکنان ملی‌پوش ربطی به بازی کردن یا نکردن آنها در تیم‌های باشگاهی ندارد و در صورتی که صلاح ببیند، او را دوباره به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به سئوالی پیرامون طلبش از باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: بعد از آنکه با برخی مسئولان ذوب‌آهن تماس گرفته و از طریق آنها نتیجه‌ای نگرفتم، مجبور شدم که با استفاده از وکیلم در این زمینه اقدام کنم اما او نیز نتیجه‌ای نگرفت و بنابراین مجبور شدیم از این باشگاه شکایت کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...