نسخه چاپی

هاشمی رفسنجانی تهدید شد

عکس خبري -هاشمي رفسنجاني تهديد شد

رئیس ستاد مردمی حمایت از هاشمی در انتخابات ۸۴، وی را تهدید به افشاگری كرد.

به گزارش نما محمدمهدی امامی ناصری مدیرمسئول روزنامه «مغرب» در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد که به زودی انتشار مجدد این روزنامه را با تغییر تیم و با رویکردی شفاف‌تر از سر می‌گیرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد که این روزنامه در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به عنوان ارگان مطبوعاتی یکی از کاندیداهای مطرح و به عنوان منتقد دولت به عنوان یکی از اضلاع انتخابات آینده عمل خواهد کرد.

* وقتی زندان بودم، هاشمی هیچ سراغی از ما نگرفت/ هاشمی خانواده اش را بر همه ترجیح می دهد

خبرنگار فارس از مدیرمسئول روزنامه «مغرب» که در انتخابات ریاست جمهوری 84 ریاست «ستاد مرکزی حمایت مردمی از سردار کبیر ایران» را بر عهده داشت، سؤال کرد آیا در انتخابات آتی نیز از هاشمی رفسنجانی یا نامزد مورد نظر وی حمایت می کند؟

امامی ناصری که در روزهای اخیر بعد 120 روز بازداشت آزاد شده، پاسخ داد: نسبت به رفتار هاشمی در دوره بازداشتم انتقاد جدی دارم و توقع داشتم به عنوان مدیر روزنامه «فرهنگ آشتی» که حتی بیشتر از فرزندش برای او فعالیت کردم، در این ایام، به خانواده من توجه می کرد.

وی در پایان با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی ثابت کرد که خانواده‌اش را بر هر چیزی حتی اهداف و آرمان‌ها ترجیح می دهد، هشدار داد چنانچه هاشمی رفتار خود را اصلاح نکند، ناگفته‌هایی که از وی دارد منتشر خواهد کرد.

گفتنی است امامی ناصری سال 84 در اطلاعیه‌ای به عنوان رئیس ستاد مرکزی حمایت مردمی از هاشمی رفسنجانی، هاشمی را توانمندترین، با تجربه ترین، مقبول‌ترین و با هوش‌ترین چهره سیاسی کشور جهت حل مشکلات خوانده بود.

۱۳۹۱/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...