نسخه چاپی

اسرائیل:قصدداشتیم نسل‌كشی راه‌بیناندازیم

طبق تحقیقات به عمل آمده رژیم صهیونیستی قصد داشته با تزریق ماده نابارور كننده به زنان اتیوپی یك نسل كشی بی سر و صدا و بدون خونریزی در این كشور به راه بیاندازد

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از الوطن نوشت: یکی از مسئولان بلند پایه رژیم صهیونیستی فاش کرد که با تزریق مواد ضد بارداري به زنان اتیوپی قصد داشته اند در این سرزمین نسل کشی به راه بیاندازند.


این قضیه وقتی فاش شد که با فشار جمعیت های دفاع از حقوق بشر "رونی گمزو" مدیر کل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی مجبور شد دستور منع تزریق ماده "دیپو پروویرا" به زنان اتیوپی را صادر کند تا تحقیقات لازم در مورد نحوه اثر گذاری این ماده انجام شود.


طبق گزارشی که توسط روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" و شبکه تربیتی این رژیم پخش شد سازمان "جونیت" با همکاری وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی زنان اتیوپیایی را تشویق کرده اند تا با مراجعه به پایگاه انتظار رژیم صهیونیستی واقع در پایتخت اتیوپی "آدیسا بابا" آمپول ضد بارداری رایگانی تحویل بگیرند که اثر سه ماهه دارد.


حتی صهیونیست ها بسیاری از زنان اتیوپی را تهدید کرده بودند که اگر از زدن این به اصطلاح واکسن سه ماهه خودداری کنند حق مهاجرت به اسرائیل را نخواهند داشت و زنان بیچاره بدون اطلاع از نیت شوم آنان به این کار تن داده اند.


با انجام تحقیقات لازم بر ماده مذکور معلوم شده که این ماده باعث ناباروی کامل زنان شده و هدف صهیونیست ها از تزریق آن به زنان اتیوپی انجام یک نشل کشی بدون خونریزی و بی سر و صدا بوده است.

۱۳۹۱/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...