نسخه چاپی

قیمت طلا اندكی افزایش یافت

عکس خبري -قيمت طلا اندکي افزايش يافت

امروز، اگرچه قیمت طلا با اندكی افزایش همراه بود، نتوانست كاهش شدیدش را جبران كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، قیمت طلا امروز، سه‌شنبه، اگرچه با افزایش اندکی همراه بود، نتوانست خیلی بالاتر از کاهشی که در جلسه قبلی یافته‌بود و کمترین حد آن در ۲ هفته‌و نیم گذشته محسوب می‌شد، برود. این اتفاق در پی تزریق خوش‌بینی در مورد ایجاد ثبات در روند بهبود اقتصادی آمریکا توسط انتشار اطلاعات امیدوار‌کننده در مورد اقتصاد آن کشور، به وقوع پیوست.

بر اساس این گزارش، سرمایه‌گذاران منتظر هستند تا ببینند که در حالیکه تقاضا برای کالاهای پایا از حد انتظارات بیشتر بوده‌است و وضعیت برنامه‌های سرمایه‌گذاری تجاری بهبود یافته‌است، آیا مقامات فدرال رزرو پس از جلسه ۲ روزه‌ای که در ادامه امروز، سه‌شنبه، آغاز خواهد شد، اعلامیه‌ای در مورد سیاست مالی خود صادر خواهند کرد یا نه.

بیشتر اقتصاددانان انتظار ندارند که فدرال رزرو طرح خرید اوراق قرضه خود را زودتر به پایان برساند. اگرچه، هر نشانه‌ای مبنی بر تصمیم بانک به انجام این اقدام، قیمت نفت را با کاهش بیشتری مواجه خواهد کرد.

این گزارش افزود، قیمت لحظه‌ای طلا پس از ۴ جلسه کاهش پی‌در‌پی با ۰.۳ درصد افزایش به یک‌هزار و ۶۵۹ دلار و ۵۱ سنت در هر اونس رسید. روز دو‌شنبه، بهای طلا به یک‌هزار و ۶۵۱ دلار و ۹۳ سنت در اونس رسید که از پائین‌ترین قیمت آن از ۹ ژانویه محسوب می‌شد.

بهای طلای آمریکا نیز با ۰.۴ درصد افزایش به اونسی یک‌هزار و ۶۵۸ دلار و ۹۰ سنت در اونس رسید. وانگ تائو، تحلیل‌گر بازار رویترز، گفت: تحلیل‌ها پیش‌بینی می‌کنند که قیمت لحظه‌ای طلا می‌تواند در ادامه روز به یک هزار و ۶۶۹ دلار در هر اونس افزایش پیدا کند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...