نسخه چاپی

عكس كاسیاس دردسرساز شد

رییس امور حمل و نقل ترافیك اسپانیا در واكنش به درخواست یك موسسه‌ی‌ آموزش رانندگی برای جریمه كردن كاسیاس اعلام كرد بدون مستندات بیشتر نمی‌توان او را جریمه كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، پس از اینکه ایکر کاسیاس دستان خودش را در بیمارستان گچ گرفت و به خانه برمی‌گشت عکسی از او منتشر شد که کاسیاس را در حالت رانندگی با یک دست نشان می‌داد. هرچند سوژه عکس این بود که وی به تنهایی به بیمارستان رفته و کسی از مسئولان باشگاه او را همراهی نکرده اما این عکس برای یک نفر دیگر نیز مهم بود کسی که هیچ ارتباطی با فوتبال نداشت!


267768_606.jpg


 رییس امور حمل و نقل ترافیک اسپانیا در واکنش به این عکس گفت: مشخص نیست کاسیاس در سطح شهر در حال رانندگی است یا بزرگراه و نمی‌شود تنها با این عکس کاسیاس را جریمه کرد.

این مرجع ادامه داد این عکس به تنهایی نمی‌تواند دلیلی بر جریمه کردن کاسیاس باشد، اما اگر مستندات بیشتری به دست او برسد و مشخص شود کاسیاس در روند ترافیک خلل ایجاد کرده است، وی را جریمه خواهد کرد.

موسسه آموزش رانندگی پلاسنتینا در کاسرس پیش از این از رئیس امور حمل و نقل ترافیک در خواست کرده بود کاسیاس جریمه شود. آنتونیو مکادو در نامه‌ای به رئیس امور محل و نقل و ترافیک گفته بود: مدرسان ما به شاگردان می‌گویند که رانندگی با یک دست خلاف قانون است. حالا عکس‌هایی از کاسیاس منتشر شده که با دست گچ گرفته رانندگی می‌کرده است. چه باید کرد؟ کاسیاس نباید به خاطر شهرتش از جریمه معاف شود. او الگویی برای کل جامعه به شمار می‌رود و رفتارش بین مردم به خوبی دیده می‌شود.

کاسیاس با مصدومیت از ناحیه انگشت در بازی با والنسیا بین 8 تا 12 هفته خانه‌نشین شد.

۱۳۹۱/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...