نسخه چاپی

استیضاح وزیر تعاون موضوعیت ندارد

یكی از استیضاح كنندگان وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: قرار شده كه آقای مطهری و دیگر استیضاح كنندگان درباره انجام شدن یا عدم انجام استیضاح آقای شیخ الاسلامی تصمیم گیری كنند.

به گزارش نما، مسعود پزشکیان در گفتگو با مهر درباره استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که قرار است یکشنبه هفته آینده صورت گیرد ، گفت: به نظر بنده انجام این استیضاح دیگر موضوعیت ندارد، چراکه تامین اجتماعی با نظر دولت زیر نظر معاون اول رئیس جمهور قرار گرفته و آقای رحیمی هم حکم سرپرستی برای مدیرعامل برکنار شده سازمان تامین اجتماعی زده است.

وی افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیگر هیچ اختیاری درباره تامین اجتماعی ندارد و در حال حاضر دیگر دلیلی ندارد بخواهیم از وی سئوال کرده و او را مورد استیضاح قرار دهیم، چون جوابی برای ما نخواهد داشت.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: باتوجه به اقدام دولت در دادن اختیارات سازمان تامین اجتماعی به معاون اول، راه این است که دولت را به مجلس بخوانیم و از وی خواستار پاسخگویی باشیم.

وی با انتقاد از رفتار قانون گریزانه دولت و اصرار بر دور زدن قوانین کشور به هر قیمتی گفت: همه کارهای دولت در دور زدن قوانین و تلاش برای تامین خواسته های خودش تابلو و معرکه است.

پزشکیان یادآورشد که تاکنون سابقه نداشته که یک دولت تا این حد به دنبال دور زدن قوانین و قانون گریزی باشد. برای همین است می گویم این دولت واقعا معرکه است!

۱۳۹۱/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...