نسخه چاپی

تأمین ارز ۲۶۰۰ تومانی زائران عمره مفرده

رئیس سازمان حج و زیارت از تأمین ارز ۲۶۰۰ تومانی برای زائران عمره مفرده خبر داد.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در گفت‌وگو با فارس درباره تأمین واکسن مننژیت زائران عمره گفت: موضوع واکسن مننژیت حجاج در اختیار مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت است.

وی گفت: قراردادی را با این مرکز بسته‌ایم که تمامی کارهای مورد نیاز در این زمینه باید انجام شود.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: موضوع تهیه و تأمین واکسن مننژیت به صورت کامل به مرکز پزشکی حج و زیارت منتقل شده است.

مشاور رئیس جمهور در ادامه درباره تأمین ارز حجاج و زائران عمره مفرده گفت: چند روز گذشته با رئیس جمهور جلسه‌ای در ارتباط با ارز عمره مفرده و حج برگزار کرده‌ایم که دستوراتی هم داده شد.

موسوی با بیان اینکه محدودیت‌ها در مباحثه با طرف عربستانی برطرف شده است، تصریح کرد: بر این اساس اعزام زائران به عمره و حج به امکانات کشور و توسعه حرمین بستگی دارد.

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: هر چقدر ارز، هواپیمایی و امکانات در اختیار ما باشد، زائران بیشتری را برای عمره مفرده اعزام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور نیز دستورات لازم را به بانک مرکزی داده است و ما نیز 3روز گذشته هم با بانک مرکزی جلسه‌ای را در همین زمینه برگزار کرده‌ایم و بنا شد که ارز عمره ما را تأمین کنند.

مشاور رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی این ارز تأمین خواهد شد گفت: به دلیل اینکه از زمان برگزاری جلسه چند روزی می‌گذرد بانک مرکزی قول مساعد را در این زمینه داده است و اگر تا هفته آینده مقداری ارز به ما بدهند هم خوب است.

موسوی افزود: با این حال دستور رئیس جمهور داده شده و بانک مرکزی هم گفته است برای تأمین ارز زائران مشکلی نداریم.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ارز زائران، ارز 2600 تومانی خواهد بود.

۱۳۹۱/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...