نسخه چاپی

كاهش زمان طرح زوج و فرد خودروها از شنبه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ، از كاهش 2 ساعته زمان اجرای طرح زوج و فرد از روز شنبه ( 27 اسفند 1390 ) خبر داد .

سردار رحیمی در این باره گفت : با هدف کمک به آسان شدن رفت و آمد شهروندان تهرانی برای خریدهای نوروزی ، زمان اجرای طرح زوج و فرد در پایتخت ، در روزهای شنبه و یکشنبه ( 27 و 28 اسفند ) ، همانند طرح ترافیک ، از ساعت 6:30 تا 17 است ؛ با وجود این ، توصیه می‌ کنیم شهروندان تا حد امکان ، از شبکه حمل و نقل عمومی برای خریدهای خود استفاده کنند .

وی با اشاره به توزیع آرم‌ های طرح ترافیک سال 91 ، گفت : بر این اساس ، آرم‌ های طرح ترافیک سال آینده ، از 14 فروردین ماه سال 91 معتبر است و اعتبار آرم‌ های امسال فقط تا 28 اسفند است ؛ بنابراین به همه شهروندان توصیه می‌ کنیم هر چه زودتر برای دریافت آرم جدید طرح ترافیک خودروی خود اقدام کنند تا در سال آینده ، با مشکل رو به رو نشوند.

رئیس پلیس راهور ، با تاکید بر اینکه " طرح ترافیک و زوج و فرد ، از 29 اسفند 90 تا پایان روز 13 فروردین 91 در تهران اجرا نمی‌شود " ، درباره آرم‌ های سال 91 نیز گفت: دارندگان آرم‌ های طرح ترافیک سال آینده ، امسال نمی‌ توانند از آرم‌ های خود استفاده کنند ؛ چرا این آرم‌ ها امسال برای پلیس هیچ اعتباری ندارد .

۱۳۹۰/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...