نسخه چاپی

میزان درآمد قالیباف از شهرداری

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینكه شهردار تهران ماهیانه حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان دریافت می‌كند، گفت: بنده از قبل رابطه‌ام با احمدی نژاد خوب بوده است و در طول ریاست جمهوری وی جلسات زیادی با یكدیگر داشته‌ایم.

به گزارش نما، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انتخابات شورای شهر تهران در سال آینده اظهار داشت: رایزنی‌ها در این خصوص شروع شده است و در حال حاضر با برخی از اعضای شورای شهر فعلی و برخی دیگر از افراد برای حضور صحبت‌هایی شده است ضمن اینکه در شورای چهارم به دنبال آن هستیم بیشتر افراد متخصص حضور پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما نیز در انتخابات سال آتی شورای شهر ائتلاف خواهید کرد یا خیر، گفت: قطعاً ائتلاف خواهیم کرد ضمن اینکه ما در دوره قبلی نیز ائتلاف کردیم که برخی از دوستان ابتدا آمدند اما در ادامه کار را خراب کردند و جدا شدند و این درحالی بود که آنها رأی نیاوردند.

چمران در ادامه درخصوص وضعیت دوشغله‌ها و مصوبه اخیر مجلس در شورای شهر گفت: اعضای شورای شهر بعنوان دوشغله‌ها محسوب نمی‌شوند چرا که انها حقوق دریافت نمی‌کنند و حق الجلسه دریافت می‌کنند و آن هم بر اساس تعرفه و قوانین موجود است.

وی در ادامه درخصوص حقوق ماهیانه شهردار تهران گفت: میانگین وی ماهیانه دو میلیون و پانصد هزار تومان دریافت می‌کند.

چمران به رابطه‌اش با احمدی نژاد اشاره کرد و گفت: رابطه بنده با وی از قبل خوب بوده و این درحالی است که در طول مسئولیتم در شورای شهر جلساتی را نیز با احمدی نژاد در خصوص موضوعات مختلف داشته‌ام.

وی ادامه داد: در جلساتی که بنده با رئیس جمهور داشتم ، اعضای شورای شهر حضور نداشتند و این درحالی است که در دوره‌های قبلی نیز هیچیک از اعضای شورای شهر با رئیس جمهور وقت جلسه نداشته‌اند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...