نسخه چاپی

خورشيدي مطرح كرد؛

آیت‌الله جنتی خطاب به احمدی‌نژاد :اسناد و مداركش هم موجود است!

عکس خبري -توصيه آيت‌الله جنتي به احمدي‌نژاد درباره ليدر جريان انحرافي

وی ادامه داد: من شنیدم آقای جنتی در یك جلسه ای به آقای احمدی نژاد گفته بود لیدر جریان انحرافی رد صلاحیت می شود و اسناد و مدارك آن هم وجود دارد.

به گزارش نما، احمد خورشیدی آزاد دبیر جمعیت خدمتگزاران انقلاب و پدر داماد احمدی نژاد در گفت و گو با شفاف با اشاره به تحرکات انتخاباتی جریان انحرافی گفت: جریان انحرافی سعی کردند تایید صلاحیت لیدر اصلیشان را بگیرند و موفق نشدند حتی ارتباطاتی هم زدند ولی در نهایت نتوانستند به نتیجه برسند.


وی ادامه داد: من شنیدم آقای جنتی در یک جلسه ای به آقای احمدی نژاد گفته بود لیدر جریان انحرافی رد صلاحیت می شود و اسناد و مدارک آن هم وجود دارد. کاندیدای اول جریان انحرافی لیدر این جریان است و بعد از آن آقای الهام یا افراد دیگری در دولت هستند. با توجه به اینکه شخصیت قاطع و مقبولی در این جریان یا در دولت و حتی در جبهه پایداری وجود ندارد به نظر نمی رسد که این جریان با اقبال مواجه شود.


دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب با بیان اینکه فعالیت انتخاباتی جریان انحرافی نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم شنیده می شود این جریان مکانی را گرفته و فعالیت هایی را هم انجام می دهد اما این فعالیت ها یک ماه و نیم است که نسبت به قبل خیلی کاهش پیدا کرده است.پیش از این جریان انحرافی برای تبلیغات به چند استان هم رفته بودند که الان دیگر این اقدام را انجام نمی دهند. به نظر می رسد که این جریان روی طرحهای پخش پول بین مردم کار می کنند و بیشتر رای آوری در مناطق روستایی و شهرستان کوچک مد نظرشان باشد.


خورشیدی یاد آورشد: آقای احمدی نژاد به دلیل اجرای هدفمندی یارانه ها و پرداخت یارانه اقبالی در شهرهای کوچک و روستا ها داشت که البته با ایجاد مشکل ارز و افزایش تورم که موجب فشار معیشتی زیادی به مردم شد از بین رفت و اگر فرض کنیم که در خوش بینانه ترین حالت 30 درصد شانس داشت این شانس 20 درصد شد.


وی تصریح کرد: آقای احمدی نژاد که نمی تواند کاندید شود و روی شخص دیگری دست می گذارد، اقبال یک فرد قابل انتقال به فرد دیگری نیست و سابقه آن را هم دیدیم در سال 84 آقای احمدی نژاد در اوج قدرت رییس جمهور شد و همان زمان انتخابات شورای شهر سوم را داشتیم که در این انتخابات در تهران در اوج قدرت دولت از 15 نفر که به شورای شهر راه پیدا کردند تنها دو نفر در لیست دولت بودند.


دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مقبولیت دولت را در میان مردم کاهش داده است، افزود: بنابراین مقبولیت قابل انتقال نیست و شما خواهید دید که همین مشکلات اقتصادی که افزایش پیدا می کند از اقبال کاسته می شود. ورود در انتخابات دوره آینده نیاز به ظرفیت بسیار بالایی دارد و بعید به نظر می رسد که مردم تکرار این سیاست ها و تدابیر دولت فعلی را بپذیرند.


خورشیدی افزود: همانطور که دیدید در افکار سنجی که در تلویزیون پخش شد یک نوع محک زدن دولت بود و در نظر سنجی دو گزینه داشتیم اجرای مرحله دوم هدفمندی یا مهار تورم و 84 درصد به مهار تورم رای دادن ، یعنی به سیاست دولت رای ندادند و اینگونه می توانیم پی ببریم که اقبال دولت یا پایداری ها چقدر است.


وی اظهارداشت: به نظر می رسد که در زمان باقی مانده تا انتخابات جریان انحرافی بحث تبلیغات بدون هیچ گونه عملیات اجرایی را خواهند داشت و نمونه آن همان مباحثی است که روزنامه منتسب به دولت دارد و این نوع حرکتهای تبلیغاتی و تخریبی راادامه می دهند ولی این نوع شگردهای تبلیغاتی با اقبال مواجه نمی شود و خیلی تاثیر گذار نیست.

۱۳۹۱/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...