نسخه چاپی

كاروان جهانی "الی بیت‌المقدس" وارد تهران شد

عکس خبري -کاروان جهاني "الي بيت‌المقدس" وارد تهران شد

شاخه آسیایی کاروان جهانی «الی بیت‌المقدس» در ادامه مسیر خود وارد تهران شد و قرار است فردا در مهمترین برنامه خود با مشاور مقام معظم رهبری دیدار کند.

به گزارش فارس به کاروان جهانی «الی بیت‌المقدس»، این کاروان ساعتی پیش با استقبال مردم در حرم امام خمینی(ره) وارد تهران شد.

بنابر این گزارش در این کاروان نمایندگانی از اندونزی، هند، مالزی، فیلیپین، ژاپن، پاکستان، سریلانکا و بنگلادش، آذربایجان، عراق، بحرین، عربستان افغانستان و تاجیکستان حضور دارند.

در این مراسم که با شعارهایی در حمایت از فلسطین همراه بود که از جمله آنها «FREE FREE PALISTAINE» و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بود.

بنابر این گزارش فردا برنامه کاروان در تهران کنفرانس خبری و مراسم نمادین تقدیر از آن در ساعت ده صبح در محل برج میدان آزادی است.

همچنین همایش تقدیر از اقدام آزادی‌خواهانه شاخه آسیایی کاروان جهانی «الی بیت‌المقدس» در محل تالار اجتماعات لانه جاسوسی (سفارت سابق آمریکا) برگزار می شود.

در این همایش که با حضور اعضای این کاروان و شخصیت‌های فرهنگی ـ اجتماعی همراه خواهد بود، علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

شاخه آسیای کاروان جهانی «الی بیت‌المقدس» ۱۹ اسفند سفر خود را از مقبره گاندی در دهلی نو آغاز کرده است و پس از گذر از پاکستان وارد ایران شده است.

۱۳۹۰/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...