نسخه چاپی

هاشمی‌با‌ استاندارد ایران رئیس‌جمهور شد

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، طرح مبحث " برگزاری انتخابات براساس استانداردهای جهانی" بعد از هشدار رهبری را نابجا توصیف كرد و گفت: هاشمی با استانداردهای انتخابات ایران رئیس مجلس و رئیس جمهور شده است.

به گزارش نما، پرویز سروری در گفتگو با مهر، در واکنش به طرح موضوع"برگزاری انتخابات بر اساس استانداردهای مدرن جهانی" توسط برخی از مسوولان، گفت: انقلاب اسلامی چهره تزویر را از دموکراسی غرب برداشت و نظام سکولار لیبرال غرب را مجبور کرد که از ادعای دروغین خود عقب نشینی کند .

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، افزود: هرجا که انتخاباتی برگزار شده و به تعبیر غربی ها دموکراسی در آن انتخابات منحرف شده، اسلام ، انقلابیون و مخالفان استکبار رای آورده اند و از این حیث غربی ها مجبور شدند در مقابل رای مردم بایستند.

وی با بیان اینکه شاهدیم که در جاهای مختلف مانند فلسطین که مردم به حماس رای دادند، غربی ها در مقابل رای مردم ایستادند، ادامه داد: این موضوع نشان دهنده این است که استانداردهای آنان با توجه به منافعشان تنظیم شده و هرجا که این منافع به خطر بیفتد استانداردهای دموکراسی نیز توسط خودشان زیر پا گذاشته می شود.

سروری، استانداردهای انتخابات در ایران را بسیار عمیق تر و والاتر از استانداردهای غربی دانست و تصریح کرد: بعد از سی و چند سال برگزاری انتخابات گسترده و فراگیر و انتخاباتی که بارها قدرت را بین جناح های سیاسی در ایران جابجا کرده بیانگر آزاد بودن انتخابات و حاکم بودن رای مردم در آن است .

وی طرح اینگونه شبهات در انتخابات آنهم بعد از هشدار رهبری را نابجا توصیف کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری اخیرا در مورد استفاده از واژه انتخابات آزاد هشدار دادند که در پازل دشمن بازی نکنید و حال عده ای با ادبیاتی تازه سعی دارند مقابل انتخابات ایران علامت سوال بگذارند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، ضمن انتقاد از اظهارات هاشمی رفسنجانی برای شبهه افکنی در فضای انتخابات گفت: خود آقای هاشمی با این استانداردها رئیس مجلس و رئیس جمهور شد آیا در آن زمان استانداردها مناسب بود و حال که نتیجه انتخابات به گونه ای ایست که آقای هاشمی نمی پسندند این استانداردها معقول نیست؟

۱۳۹۱/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...