نسخه چاپی

گل محمدی: كاش بازی برنده داشت

عکس خبري -گل محمدي: کاش بازي برنده داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ای كاش در دیدار امروز ما یا فولاد برنده می‌شدیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: در کل بازی زیبایی را شاهد بودیم و هر دو تیم می‌توانستند برنده باشند و بازی بار فنی خوبی داشت و موقعیت‌های خوبی روی هر دو دروازه‌ ایجاد شد. ای کاش یکی از دو تیم برنده می‌شد. به کادر فنی فولاد تبریک می‌گویم که تیم خوبی جمع کرده‌اند و آنها می‌توانند مدعی قهرمانی لیگ برتر باشند.

وی افزود: بازیکنان ما در سیستم جدید جا افتاده‌اند و موقعیت‌هایی داشتیم که گل نشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش زیبا بازی می‌کند اما گل نمی‌زند و به خاطر تعویض کلاه‌کج موقعیت‌های خوبی به حریف داد، گفت: فولاد بازیکنان سرعتی و خوبی دارد که ما در این بخش آسیب‌پذیر بودیم. تذکر داده بودیم که آنها در ضد حمله خطرناکند اما بعد از مدتی از مسابقه کلاه‌کج مسلط بر بازی شد و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم.

وی در مورد غیبت نقی‌زاده و مهدوی‌کیا گفت: شرایط به شکلی نبود که بخواهیم این تعویض‌ها را انجام بدهیم زیرا سرعت بازی بالا بود.

به گزارش فارس، یکی از خبرنگاران از کیفیت صدای سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گلایه کرد و گفت دوباره در مورد بازی توضیح بدهد که گل محمدی گفت: به فولاد تبریک می‌گویم و از بازیکنان پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که راحت‌تر بازی کردند و می‌توانستیم از ارسال‌ها استفاده کنیم و امیدوارم در تعطیلی لیگ مشکل گلزنی ‌مان را حل کنیم.

گل‌محمدی در مورد صحبت‌های حسین فرکی و مشکلات داوری در فوتبال ایران گفت: از نحوه قضاوت مظفری‌زاده راضی هستم، او بازی را خوب کنترل کرد و به خوبی سوت زد. در نیمه اول کمک داور اول پرچم اشتباه زد و یک آفساید به ضرر ما گرفت و در نیمه دوم یک توپ آفساید از خط دفاع ما رد شد که گرفته نشد. بعد از بازی به من گفتند این دو مورد اشتباه بوده ولی از داوری راضی هستم. مظفری‌زاده با توجه به شخصیت‌هایش قضاوت خوبی دارد.

وی در مورد بازی آینده پرسپولیس گفت: در بازی‌های آینده در ورزشگاه آزادی بازی داریم و می‌دانیم بازی سختی برابر نفت داریم و مقابل تیم‌هایی که خوب دفاع و ضدحمله می‌کنند باید با برنامه بازی کنیم.

۱۳۹۱/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...