نسخه چاپی

رونمایی از اولین نوآوری در جشنواره فیلم فجر

در آیین افتتاحیه سی‌ویكمین جشنواره فیلم فجر از اولین نوآوری این جشنواره رونمایی شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مراسم افتتاحیه سی‌و یکمین جشنواره فیلم فجر برای اولین بار با دکوری خاص که نمایانگر مکانی متبرک است با معرفی گروه وصل یار به سرپرستی ابراهیم اثباتی آغاز به کار کرد.

بنا بر این گزارش، رونمایی از این نوآوری پیش از آغاز سخنرانی‌ها و تبریک‌های معمول مراسم‌های این‌چنینی صورت گرفت.

به گزارش فارس، مراسم افتتاحیه سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر با حضور عباسیان (دبیر جشنواره فیلم فجر) به همراه محمد حسینی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، جواد شمقدری(معاونت هنری سینمایی) و جمع زیادی از هنرمندان در تالار وحدت در حال برگزاری است.

از جمله این هنرمندان می‌توان به محمد هادی کریمی، محمدرضا شریفی‌نیا، رضا رویگری، رضا ناجی، نیکی کریمی، نسرین مقانلو، حسین ترابی، مریلا زارعی، سروش صحت، فرامرز قریبیان، سام قریبیان، کوروش تهامی، الهام حمیدی، اشکان خطیبی، جهانگیر الماسی، بیتا فرهی، پوران درخشنده و ... اشاره کرد.

در این مراسم که اجرای آن را «محمد سلوکی» برعهده دارد، قرار است از جمشید مشایخی، جهانگیر الماسی، نادر طالب‌زاده و مهدی شیرازی تجلیل شود.

همچنین در آیین اهدای جوایز بخش اقلام تبلیغی از 3 نقاش پیشکسوت که سر در سینماها را نقاشی می‌کرده‌اند، تقدیر خواهد شد و بهترین آنونس و تبلیغات فیلم نیز معرفی خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...