نسخه چاپی

رویانیان: شعار هواداران را نمی‌پسندم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت از حضور پررنگ هواداران در ورزشگاه آزادی تشكر می‌كنم اما امیدوارم دیگر علیه دیگران شعار ندهند.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان گفت: دست هواداران را می‌بوسم و از حضور پررنگ آنها در ورزشگاه آزادی تشکر می‌کنم اما امیدوارم دیگر علیه دیگران شعار ندهند و فقط تیم خود را تشویق کنند.

وی افزود: به حسین فرکی و بازیکنان تیم فولاد تبریک می‌گویم که امسال توانسته‌اند نتایج درخشان و قابل توجهی کسب کنند. حسین فرکی را از سال‌های دور می‌شناسم و بسیار خوشحالم که این مربی اخلاق مدار توانسته امسال با تیم جوان فولاد نتایج خوبی کسب کرده و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد و امیدوارم در ادامه مسابقات نیز موفق باشد.

وی افزود: معتقدم یحیی گل‌محمدی و شاگردانش امروز بازی هجومی و خوبی را به نمایش گذاشتند و باید از آنها حمایت کرد. پرسپولیس می‌توانست در بازی امروز برنده باشد ولی با این وجود باید به فکر بازی‌های بعد بود تا بتوان به جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی دست یافت. یحیی گل‌محمدی مربی جوانی است که آینده‌ای بسیار درخشان دارد و سلامت کاری و دانش فنی او برای بنده ارزشمند است. همچنین بازیکنان پرسپولیس نیز امروز غیرتمندانه تمام تلاش خود را به کار بستند و ما زحمات آنها در این بازی را نباید نادیده بگیریم.

رویانیان درباره عملکرد داور بازی گفت: به آقای مظفری‌زاده داور بین‌المللی کشورمان خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم که وی در کار خود موفق باشد.

مدیر عامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که یکی از کمک داوران در ابتدای بازی، موقعیت تک به تک غلامرضا رضایی را به اشتباه آفساید اعلام کرده و در نیمه دوم نیز از اعلام آفساید موقعیت گلزنی فولاد خودداری کرده است، سکوت کرد و پاسخی نداد.

رویانیان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از هواداران پرسپولیس گفت: بنده دست هواداران پرسپولیس را می‌بوسم. آنها با وجود اینکه تیم جایگاه مطلوبی در جدول رده‌بندی نداشته هیچگاه تیم خود را تنها نگذاشتند و امروز هم که روز غیر تعطیل بود حضور پرشوری در ورزشگاه آزادی داشتند و باز هم پرسپولیس همچون هفته‌های گذشته پرتماشاگرترین تیم هفته بود. بنده دست هواداران پرسپولیس را می‌بوسم و از حمایت آنها از ما و بازیکنان تا دقیقه 90 بازی تشکر می‌کنم اما نمی‌پسندم که تماشاگران خوب ما علیه افراد دیگر شعار دهند. اینکه در بازی تیم‌های دیگر علیه ما، سرپرست تیم یا دیگر عوامل پرسپولیس شعار داده شود، موضوعی است که به ما ارتباطی ندارد و بنده از هواداران می‌خواهم در بازی‌های پرسپولیس فقط از تیم محبوبشان حمایت کرده و علیه هیچ فرد یا افرادی شعار ندهند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...