نسخه چاپی

انتخابات آینده و عبور از شكل‌گیری فتنه جدید

حبیب‌الله عسكراولادی

12 بهمن روز ورود نوراني امام خميني (ره) به ميهن اسلامي است. سال 57 افتخار داشتم پيام مقامات بزرگوار روحاني از جمله جامعه مدرسين حوزه علميه قم و روحانيت مبارز را به فرانسه ببرم و در اين روز همراه امام (ره) از پاريس به تهران بيايم و يكي از تاريخي‌ترين روزهاي حيات ملت بزرگوار ايران را ببينم.
خداي بزرگ را بر اين نعمت عظيم شاكرم، 34 بهار از آن روز بزرگ مي‌گذرد. ملت ايران با نشاط،‌ سرزنده،‌نيرومند و با ايمان همراه با رهبر الهي خود ايستاده‌ است و در برابر مشكلات خم به ابرو نمي‌آ‌ورد.
روز 12 بهمن يكي از ايام‌الله تاريخ ايران است كه مصداق اين آيه نوراني است؛ اذا جاء نصرالله و الفتح ورايت الناس يدخلون في دين الله افواجا.
امام (ره) كه به ايران بازگشت همه احساس خوبي داشتند. احساس برادري ،‌برابري،‌معنويت و نزديكي به خدا.
همه حس مي‌كردند ستم و ظلمت از كشور رخت بربسته و به جايش عدالت و نور و روشنايي نشسته است. مردم وقتي به چهره نوراني
امام (ره) نگاه مي‌كردند اين حس را در خود تقويت مي‌كردند و با دلي سرشار از اميد در برابر ناملايمات و دشواري‌ها مي‌ايستادند. امروز پس از گذشت 34 سال از آن حادثه بزرگ همين حس در ملت ما زنده است و همين حس موجب پيشرفت و تعالي انقلاب اسلامي است. مومنانه بر اين باور هستيم كه پس از ارتحال حضرت امام (ره) مقام معظم رهبري با همان صلابت و قدرت همين مسير را طي كردند و آن حس نوراني را در ملت ما زنده نگه داشتند.
امروز معادلات سياسي در منطقه و جهان دگرگون شده است. يكي از دو ابرقدرت آن روز جهان دچار فروپاشي شده و آثاري از آن نيست. آمريكا و اذنابش كه هر روز براي ملت ايران مشغول توطئه‌چيني است در گرداب مشكلات اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي به سر مي‌برد. اتحاديه اروپا در آستانه فروپاشي است. ليبراليسم به عنوان يك انديشه مسلط در جهان نوزايي خود را از دست داده است و روز به روز در برابر مكتب اسلام و نوآوري‌هاي مسلمانان در حال عقب‌نشيني است. رژيم صهيونيستي كه براي مسلمانان و اعراب هر روز چنگ و دندان نشان مي‌داد با دو سيلي محكم از سوي حزب‌الله و حماس، محصور در مرزهاي اشغالي است و انديشه امپراتوري از نيل تا فرات را ان‌شاءالله تا نابودي كامل به موزه‌هاي تاريخ خواهد سپرد.
ملت ايران با رهبري‌هاي هوشمندانه حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي هر روز قله‌اي از پيشرفت را فتح مي‌كند. نام ايران در قله‌هاي اقتدار ملي جزء 10 كشور جهان مي‌درخشد.
جمهوري اسلامي به دليل بصيرت مردم در خنثي‌كردن توطئه‌هاي دشمن و غلبه در جنگ نرم و قدرت بي‌بديل ارتش و سپاه پاسداران در دستيابي به فناوري‌هاي نوين نظامي به عنوان يك قدرت منطقه‌اي و جهاني مطرح است و امروز قدرت‌هاي جهاني اعتراف دارند بدون حضور ايران هيچ بحراني در منطقه قابل حل و فصل نيست.
امروز نسلي در كشور تربيت شده است كه از نظر ايثار و فداكاري و از جان گذشتگي ده‌ها برابر نسل اول و دوم انقلاب حاضر است براي صيانت از نظام و انقلاب در همه عرصه‌ها حضور يابد. اين حضور در عرصه‌هاي علمي و فني بويژه نظامي قدرت‌هاي جهاني را نگران كرده است و لذا حجم توطئه‌هاي خود را افزايش داده‌اند. بنده به عنوان يك سرباز پير انقلاب و مردم كه بيش از 5 دهه در ميدان‌هاي مبارزه با دشمن حضور داشتم شهادت مي‌دهم كه ايران امروز در اوج اقتدار و سرفرازي است و طي 150 سال اخير ايران هرگز به اين اندازه نيرومند و پرقدرت نبوده است. بنده شهادت مي‌دهم نخبگان كشور و مردم طي 150 سال اخير هيچ‌گاه به اين اندازه آگاه و با بصيرت و هوشيار نبوده‌اند.
نكته‌اي كه مي‌خواهم به بهانه اين روز بزرگ عرض كنم اين است كه برخي دلسوزان به بنده خرده گرفتند و گفتند مواضع اخير تو باعث خوشحالي ضد انقلاب و رسانه‌هاي بيگانه بويژه صداي آمريكا و بي‌بي‌سي شده است و يا برخي اهل فتنه اين مواضع را نشانه حقانيت راه خود تلقي كرده‌اند. بنده عرض مي‌كنم نه آن خوشحالي موردي دارد و نه چنين تلقي‌اي مطابق با واقع است.
بنده در مواضع اخيرم گفته‌ام؛ فتنه 88 زير سر آمريكا، اسرائيل غاصب و انگليس مكار است و هر كس كه فريب اين فتنه‌سازان را خورد و اردوگاه انقلاب را ترك كرد بايد به دامن پر مهر اسلام، مردم،‌انقلاب و رهبري برگردد. آيا رسانه‌هاي دشمن و ضد انقلاب از اين موضع مي‌توانند خشنود باشند؟! بنده در مواضع اخيرم به سران مفتون گفته‌ام؛ برگرديد به دامن ولايت و مردم و از همراهي با فتنه‌سازان و سران فتنه در خارج بپرهيزيد. آيا اين مواضع به معناي پذيرش حقانيت فتنه‌گران و ضد انقلاب است. آيا ضد انقلاب از اين سخن استقبال كرده و خوشحال است؟!
منتقدين دلسوز اين گفته امام (ره) را به بنده يادآور شده‌اند كه هر وقت دشمن از شما تعريف كرد بدانيد يك جاي كارتان اشكال دارد. اين حرف درستي است اما بايد ديد دشمن كيست و از چه كاري يا چه حرفي تعريف كرده است؟ بنده خطاب به كساني كه راه را گم كرده‌اند و طعمه گرگ‌هاي جهاني شده‌اند و امنيت ملي و اقتدار مردم را در يك فتنه آمريكايي به حراج گذاشته‌اند، عرض كردم شما كه مدعي اطاعت از امام هستيد و امام حفظ نظام را از اوجب واجبات مي‌داند؛ چه جوابي براي خداوند بزرگ و امام عظيم‌الشان در دنيا و آخرت داريد كه با اين نظام چه كرديد و كارنامه صيانت از نظام شما چيست؟ آيا اين گفته موجب خوشحالي ضد انقلاب و رسانه‌هاي دشمن است. اگر اين ادعا را بپذيريد ما اصلا مشكلي با ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده نظام نداريم!!
دوستانه به برخي از منتقدين محترم مي‌گويم باب گفتگو را باز بگذاريم تا معلوم شود چه كسي اهل منطق و عقلانيت سياسي است.
بنده معتقدم ظرفيت عقلانيت نخبگان سياسي كشور به قدري است كه مي‌تواند از توطئه‌هاي نرم دشمن عبور كند. انتخابات آينده هنگامه عبور از شكل‌گيري فتنه جديد است. ان‌شاءالله هوشياري مردم و نخبگان كشور نشان خواهد داد كه از يك سوراخ دوبار گزيده نخواهند شد.
مقام معظم رهبري در سالروز ميلاد پيامبر اعظم و تولد امام جعفر صادق فرمودند؛ "نخبگان كشورهاي اسلامي وحدت را جدي بگيرند. آتش اختلاف روشن شود دشمن مجال پيدا مي‌كند" ما به اين رهنمود بايد اول در داخل عمل كنيم تا بتوانيم نخبگان جهان اسلام را به همگرايي و وحدت تشويق نماييم. بنده ضمن تبريك فرا رسيدن ايام‌الله دهه فجر به مقام معظم رهبري،‌مراجع تقليد،‌علماي بزرگ كشور و نيز مردم آگاه ايران همچنين رهبران بيداري اسلامي در جهان اسلام عرض مي‌كنم راه فلاح و رستگاري در دنيا و آخرت در دنياي كنوني چنگ زدن به ريسمان الهي براي وحدت و نيز اطاعت از ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي است.

۱۳۹۱/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...