نسخه چاپی

فروش احمدی نژاد در مزایده بین المللی !

رییس جمهور با شوخی خطاب به اعضای ستاد دهه فجر گفت: كی گفته این آخرین دیدار سالانه من با شماست. بودجه كم آوردید احمدی نژاد را حراج كنید و در مزایده بین المللی مرا بفروشید.

به گزارش نما به نقل از بولتن، محمود احمدی نژاد رییس جمهور عصر دیروز درسالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری با اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی دیدار کرد.


9.jpg


 در ابتدای این دیدار و پیش از صحبت‌های رییس‌جمهور، آب‌خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی و زارع ریاست ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی مطالبی بیان کردند که در بخشی از سخنان خود خطاب به رییس جمهور گفتند: این دیدار ما آخرین دیدار با شما است.

وقتی رییس جمهور پشت تریبون قرار گرفت تا سخنان خود را بیان کند، با خنده و لبخند گفت: شماها گفتید این آخرین بار است که دیدار می کنیم. من فکر نمی کنم این آخرین دیدار باشد.
در این لحظه حضار خندیدند که رئیس جمهور با خنده به آنها گفت: لااقل شماها که هستید. از کجا می دانید شاید ما آمدیم جای شما. بالاخره در کنار دست شما و شکل دیگری از خدمت.
احمدی نژاد در ادامه با اشاره به سخنان مسئولین دهه فجر که خواستار بودجه بیشتر شدند، گفت: در حد توان بودجه شما را تامین می کنیم. کم آوردید خودمان که ماندیم. خودمان در اختیار شما هستیم. مزایده بگذارید و بفروشید. آقای احمدی نژاد حراج.
وقتی حضار با خنده سخنان رییس جمهور را گوش می دادند وی با این جمله شوخی های خود را پایان برد: توصیه می کنم حتما در مزایده، مردمی و بین المللی اش کنید تا گرانتر بخرند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...