نسخه چاپی

منافقان‌داخلی درصددآسیب‌رسانی به‌انقلاب

نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین با بیان اینكه برخی دشمنان و منافقان داخلی همواره درصدد آسیب رسانی به انقلاب هستند، تصریح كرد: این دشمنیها در زمانهای حساس مانند انتخابات و... بیش از پیش بروز خواهد كرد، لذا باید همه هوشیار باشند تا دشمن ناكام بماند.

به گزارش نما به نقل از مهر، جلسه اخلاق آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با موضوع "اخلاق انقلابی" صبح پنج شنبه همزمان با 12 بهمن و اولین روز از دهه مبارک فجر با عنوان "انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم(ص) و استقرار حکومت اسلامی" در بیت وی برگزار شد.


آیت الله سید مرتضی محمودی در این جلسه با اشاره به دشمنیهای غرب با انقلاب اسلامی گفت: دشمنیهای استکبار جهانی با ملت ایران به دوران 34 ساله پس از انقلاب محدود نمی شود، غربیها در قرنهای اخیر هر جا توانستند به ملت ایران و دیگر ملل منطقه زیان رساندند و ضربه زدند.


دشمنیها در عصر حاضر بروز و جلوه پیدا کرده است


وی افزود: اینکه این دشمنی در عصر حاضر بروز و جلوه پیدا کرده به این دلیل است که امروز نظام حاکم بر کشور اسلامی ایران مانند حکومتهای گذشته به غرب باج نمی دهد و با عزت از حقوق ملت دفاع می کند، همین امر سبب کینه توزیهای غرب علیه نظام اسلامی شده است، این دشمنیها با مکتب تشیع از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و با اولین جرقه انقلاب در کشور ایران زده شد.


نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با بیان اینکه برخی دشمنان و منافقان داخلی همواره درصدد آسیب رسانی به انقلاب هستند، تصریح کرد: این دشمنیها در زمانهای حساس مانند انتخابات و... بیش از پیش بروز خواهد کرد، لذا باید همه هوشیار باشند تا دشمن ناکام بماند.


گفتنی است، درس اخلاق حضرت آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین بیش از دو سال است که با حضور مردم و مسئولان شهرستان در بیت وی برگزار می شود.

۱۳۹۱/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...