نسخه چاپی

نظربروجردی درباره‌فرستادن موجودزنده به‌فضا

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از فرستادن موجود زنده به فضا به عنوان گام بلند ایران در این حوزه یاد كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، علاء الدین بروجردی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری لرستان در سخنانی به پیشرفت های کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: این روزها پیشرفت ایران در فرستادن موجود زنده به فضا اخبار همه رسانه ها را تحت الشعاع قرار داده است.


وی با اشاره به توانمندی کشورمان در این حوزه گفت: انجام این کار علمی در شرایطی که ایران در تحریم به سر می برد گام بلندی برای ایران اسلامی محسوب می شود.


بروجردی همچنین با اشاره به فرستادن ماهواره امید و ماهواره بر سفیر به فضا، عنوان کرد: همه این دستاوردها نشان دهنده دانش فضایی ایران و دانشمندان ایران اسلامی است.


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه پیشرفت های کشورمان به برکت انقلاب اسلامی ایران است، بیان داشت: دشمنان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان دفاع مقدس انواع توطئه ها و کودتاها را بر ایران تحمیل کردند.


بروجردی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 60 هزار مستشار آمریکایی بر نظام شاهنشاهی حاکم بودند، ادامه داد: ایران اسلامی دیروز که یک نهال کوچک بود همه توطئه ها را پشت سر گذاشت چه برسد به امروز که به درختی تنومند تبدیل شده است و دشمنان نمی توانند هیچ گونه آسیبی به آن برسانند.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به پیشرفت های علمی ایران در عرصه های مختلف علمی، فناوری، دفاعی و فضایی، اظهارداشت: امروز ایران اسلامی با وجود فشارهای سخت دشمنان و تحریم های روز به روز آنها به درجات علمی بالایی دست یافته است.


بروجردی ادامه داد: با توجه به پیشرفتهای صورت گرفته در همه زمینه ها ایران اسلامی امروز در حال عبور از یک رنسانس عظیم علمی است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم کوهدشت به عنوان مردمی همیشه در صحنه و ولایتمدار یاد کرد و بیان داشت: مردم این شهرستان مستحق خدمت رسانی بیشتر مسئولان هستند.


بروجردی تصریح کرد: کوهدشت با مردمی غیور، همیشه در صحنه های سیاسی کشور حضور داشته اند به طوری که نزدیک به 100 درصد مردم این شهر همواره پای صندوق های رای حاضر شده اند.


وی عنوان کرد: مردم این شهرستان در دوران جنگ تحمیلی نیز با تمام امکانات خود در خدمت این خاک و این انقلاب بوده اند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...