نسخه چاپی

بیانیه ارتش سوریه درباره حمله اسرائیل

فرماندهی نظامی ارتش سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد كه جنگنده‌های اسرائیلی با نقض حریم هوایی سوریه یكی از مراكز پژوهش‌های علمی در ریف دمشق را بمباران كردند.

به گزارش نما، ایسنا به نقل از سانا نوشت: در بیانیه فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه آمده است که جنگنده‌های اسرائیلی صبح روز چهارشنبه حریم هوایی سوریه را نقض کرده و یکی از مراکز پژوهش‌های علمی را در منطقه جمرایا واقع در ریف دمشق بمباران کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است : این اقدام بعد از شکست گروه‌های تروریست برای به دست گرفتن کنترل این مرکز صورت گرفت.

در بیانیه فرماندهی ارتش سوریه آمده است: جنگنده‌های اسرائیلی در شمال ارتفاعات جبل الشیخ با ارتفاع کم پرواز کردند و به سمت منطقه جمرایا حرکت کردند. بمباران این مرکز باعث به وجود آمدن خسارات زیادی شد و دو تن از شهروندان سوری کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های اسرائیلی مبنی بر اینکه جنگنده‌های اسرائیلی یک کاروان نظامی را در مرزهای مشترک سوریه و لبنان هدف قرار دادند رد می‌کنیم.

در ادامه بیانیه تاکید شده است: آنچه که مشخص است این است که اسرائیل عامل اصلی برخی از اقدامات تروریستی علیه سوریه به شمار می‌آید و این اقدامات تروریستی سوریه را تضعیف نخواهد کرد.

اخیرا رسانه‌ها به نقل از یک منبع آمریکایی اعلام کرده بودند که جنگنده‌های اسرائیلی یک کاروان نظامی حامل موشک‌های ضد هوایی را در مرزهای مشترک سوریه و لبنان هدف قرار دادند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...