نسخه چاپی

قطع صادرات نفت از خواسته‌های امام بود

رئیس جمهور گفت: امام راحل از همان ابتدای انقلاب بر لزوم قطع صادرات نفت و تأمین نیازهای كشور تأكید داشتند و امروز این آرزو به همت متخصصان داخلی تحقق یافته است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در مراسم افتتاحیه طرح تکمیلی بنزین‌سازی شرکت پالایش نفت آبادان که در باشگاه گلستان منطقه برگزار شد، با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای فاز یک توسعه و نوسازی پالایشگاه آبادان اظهار کرد: اعتبار فاز یک این طرح 8 هزار میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: این فاز در سال 94 به پایان رسیده و فاز دوم نیز با مساعدت و همکاری نیروها و متخصصین این پالایشگاه و همت مسئولان تا سال 95 به پایان می‌رسد.

رئیس جمهور در همین خصوص خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه تولید بنزین تکمیلی پالایشگاه آبادان روزانه 6 میلیون لیتر بنزین تولید کرد و با این مهم، خودکفایی کشور را در زمینه تولید بنزین هرچه بیشتر مهیا کرده است.

وی با اشاره به سخنی از معمار پیر انقلاب اضافه کرد: امام راحل در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند: جلوی صادرت نفت باید گرفته شود و امروز به همت متخصصین و نیروهای داخلی، نه تنها جلوی صادرات گرفته شد، بلکه نیازهای داخلی نیز تأمین شده است.

*انتقام کشی مستکبران از ایستادگی ملت ایران بود

احمدی‌نژاد عنوان کرد: انتقام‌کشی مستکبران در طول جنگ تحمیلی از ایستادگی ملت ایران به خصوص مردم سرافراز خوزستان بود که با مقاومت و پایبندی به باورهای انقلابی و ایمانی، دست اجنبی را از خاک ایران کوتاه کردند.

وی در پایان بیان داشت: هر جنگی تابع یک سری از قوانین بوده، اما در این جنگ دشمنان با استفاده از همه هجمه‌های خود به ملت ایران حمله کرد و در مقابل یکپارچگی و مقاومت آنان، شکست ننگینی را متحمل شدند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...