نسخه چاپی

رهبر معظم انقلاب درگذشت دكتر حسن حبيبي را تسليت گفتند

پیام رهبر انقلاب:دكتر حبیبی مؤمنی صادق و پارسا و خدوم بود

عکس خبري -پيام رهبر انقلاب:ايشان مؤمني صادق و پارسا و خدوم بود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت آقای دكتر حسن حبیبی را تسلیت گفتند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت آقای دکتر حسن حبیبی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
با دریغ و تأسف خبر درگذشت یار دیرین انقلاب و دانشمند متعهد مرحوم مغفور آقای دكتر حسن حبیبی رحمة‌الله‌علیه را دریافت كردم.
ایشان مؤمنی صادق و پارسا و خدوم بود. تاریخچه‌ی خدمات وی به نظام جمهوری اسلامی از پیش از انقلاب و به‌هنگام تدوین پیش‌نویس قانون اساسی آغاز شده و در طول سالهای متمادی در عضویت شورای انقلاب و سپس بر عهده گرفتن مسئولیتهای بزرگ دیگر ادامه یافته است. بیماری جانكاه و طولانی وی، صبر و تسلیم و توكل او را نیز بر فهرست مزایای شخصیتی وی افزود و امید است رحمت و مغفرت و رضوان الهی شامل حال ایشان گردد. لازم میدانم به همسر گرامی و باوفای ایشان و دیگر بازماندگان و نیز به همكاران و علاقمندان به آن فقید سعید تسلیت خویش را تقدیم نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
12 بهمن 1391

۱۳۹۱/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
ميلاد
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۱۳
مدير محترم سايت نما با سلام ودعاي خبر مطلب جديدي بدنبال سخنان اخير رهبري پيرامون وحدت نگاشته ام که ضمن دعوت به خواندن آن،خواستارم در صورت صلاحديد انعکاس دهيد. ميلاد عچرش از طلاب سطح2 اهواز دانشجوي رشته روانشناسي موسسه امام خميني آدرس يادداشت در روضه نيوز: http://www.rozenews.com/fa/News/736/%D9%88%D8%AD%D8%AF%D8%AA%D8%B4%DB%8C%D8%B9%D9%87%D9%88%D8%B3%D9%86%DB%8C%D8%9B%DA%86%D8%B1%D8%A7%D9%88%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%D8%9F
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...