نسخه چاپی

سلیمی یكی،‌دو هفته دیگرآماده می‌شود

سرمربی تیم ملی وزنه برداری از برگزاری اردوی آمادگی ملی‌پوشان بعد از مسابقات قهرمانی كشور و آمادگی تیم ملی نوجوانان برای شركت در جام جهانی با نیم‌نگاهی به سكو خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، کورش باقری در حاشیه مراسم معرفی چهره‌های اخلاق‌ ورزش اظهار کرد: این مراسم یک گردهمایی بود برای اکثر قهرمانانی که در اینجا حضور داشتند. این چنین حرکت‌هایی خوب است. دست مسئولان درد نکند و امیداورم در ادامه راه موفق‌تر باشند.

وی درباره انتخاب خسروی‌وفا و ابراهیم‌زاده و سایر چهره‌های برتر در این همایش گفت:. قطعا دوستان ما ملاک‌ها خاص خودشان را دارند. با توجه به اینکه یک مجموعه غیر دولتی پشتیبان این کار است انتخاب‌ها قابل تحسین است. از این جهت به برگزیدگان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره برنامه‌هایش گفت: وزنه برداری خوب است و همه چیز رو به راه است. ان‌شاالله سال 2013 هم سالی موفق برای وزنه برداری کشور باشد. با توکل به خدا و تلاش ورزشکاران شاهد پیشرفت بیشتر این رشته ورزشی باشیم.

وی درباره شرایط بهداد سلیمی گفت بهداد آمپول کتف‌اش را زده است. فیزیوتراپی هم انجام می‌دهد و انشالله فکر می‌کنم تا یکی دو هفته دیگر دست به میله می‌شود. البته الان حدود یک ماهی است که اردوهای جوانان و نوجوانان را دنبال می‌کنیم. ان‌شاالله فروردین ماه در مسابقات نوجوانان جهان و انتخابی المپیک نوجوانان حضور پیدا می‌کنیم. این مسابقات در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. ما هم تیم خوبی آماده کردده‌ایم و امیدوارم بتوانیم سهمیه کامل را بگیریم. ضمن اینکه نیم نگاهی هم به سکو داریم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌بردای با اشاره به اردوی تیم ملی بزرگسال هم خاطرنشان کرد: ان‌شاالله بعد از مسابقات قهرمانی کشور که دهم اسفند ماه در ایلام برگزار می‌شود حدود 10 نفر را دعوت می‌کنیم تا استارت کار زده شود. بیشتر دنبال این هستیم چهره‌های جدیدی که در این مدت کمتر فرصت پیدا کردند در اردو باشند را دعوت کنیم تا بتوانند خودشان را نشان دهند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...