نسخه چاپی

خروج 10درصد از مددجویان ازچرخه حمایتی تا پایان سال

عکس خبري -خروج 10درصد از مددجويان ازچرخه حمايتي تا پايان سال

رئیس سازمان بهزیستی كشور از خروج 10 درصد از مددجویان تحت پوشش بهزیستی از چرخه حمایتی تا پایان سال خبر داد و گفت: این تعداد به دلیل توانمند شدن از چرخه حمایتی خارج می‌شوند.

به گزارش نما همایون هاشمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه به زودی طرح‌های مناسب‌سازی شده ویژه معلولان در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: در تهران و در 3 منطقه پایانه‌های ویژه حمل و نقل در تهران افتتاح خواهد شد و معلولان می‌توانند از خدمات پایانه‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور در سال‌جاری با اجرای طرح‌های مختلف بنا داشت حمایت‌های ویژه‌ای را از خانواده‌های تحت پوشش داشته باشد که یکی از طرح‌های مهم اجرای طرح آفتاب بود که البته این طرح در باقی‌مانده سال انجام خواهد شد.

هاشمی خاطر نشان کرد: طرح آفتاب ویژه معلولان و مددجویان در دیدار چهره به چهره مسئولان سازمان با آنها است که با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات مددجویان و معلولان برطرف شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه به برگزاری جشن توانمندسازی در اسفند ماه امسال خبر داد و گفت: با برگزاری این جشن 10 درصد از مددجویان تحت پوشش از چرخه حمایتی سازمان خارج می‌شوند و این در حالی است که به جای آنها افراد واجد شرایط وارد این چرخه می‌شوند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...