نسخه چاپی

اظهارات جالب نخست وزیر در مورد یك لات

دكتر امینی از شعبان جعفری تعریف كرده و افزوده این مرد نمونه شاهدوستی و وطن‌پرستی است و نوحه‌دانی خطاب به دكتر امینی اظهار داشته «شعبان بی‌مخ را می‌فرمایید» و امینی پاسخ داده از همه بامخ‌تر است.

به گزارش نما؛ شعبان جعفری (معروف به شعبان بی مخ) یکی از دوستداران خاندان پهلوی به خصوص محمدرضا بود که بعد از حادثه 28 مرداد بیشتر شناخته شد. شعبان یکبار توسط عزت شاهی تا آستانه مرگ پیش رفت اما توانست جان سالم به در ببرد.

وی بعد از انقلاب از ایران گریخت و تا پایان عمر در شهر لس آنجلس ایالات متحده زندگی کرد.

شماره‌: /332تاریخ‌: 1/7/44

موضوع‌: دکتر علی امینی نخست‌وزیر پیشین

13911111000090_PhotoL.jpg 

بعد از ظهر روز گذشته در جلسه منزل دکتر علی امینی نخست‌وزیر پیشین عده‌ای در حدود 10 نفر و از جمله هادی اشتری وزیر مشاور و استاندار سابق ـ ناصری و نوحه‌دانی و سرمست اجتماع داشته‌اند.

در این جلسه درباره وضع مدارس و روش آموزش و پرورش بحث شده و دکتر امینی گفته خیلی بهتر بود اگر در مدارس جوانان کار را با دانش توأماً می‌آموختند و ما در حال حاضر بنّا ـ نجار و یا خیاط باسواد نداریم و لذا کار مردم را خراب می‌کنند. چنان چه جوانان با کار آشنایی پیدا کنند بار دولت سبک می‌شود. دکتر امینی از شعبان جعفری تعریف کرده و افزوده این مرد نمونه شاهدوستی و وطن‌پرستی است و نوحه‌دانی خطاب به دکتر امینی اظهار داشته «شعبان بی‌مخ را می‌فرمایید» و امینی پاسخ داده از همه بامخ‌تر است و خدمتی که او به مملکت می‌کند من و شما نمی‌کنیم وجود این قبیل اشخاص برای مملکت لازم می‌باشد. بررسی گردید و یک نسخه به کمیته فرهنگی ارسال شد.

اقدام دیگری فعلاً ندارد. این اطلاعیه در پرونده هادی اشتری به کلاسه الف ـ ش ـ 69 بایگانی شود. اسدی 4/7/46

رئیس بخش 322 رشیدی 4/7

۱۳۹۱/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...