نسخه چاپی

فراخوان‌البرادعی‌به ادامه خشونت‌ در‌مصر

تا زمانی كه «محمد مرسی» و جماعت اخوان‌المسلمین به خواسته‌های مردم كه همان تشكیل دولت جدید، قانون اساسی دموكراتیك و دستگاه قضایی مستقل است، عمل نكرده‌اند خشونت و آشوب‌ نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از فارس: رئیس حزب الدستور و هماهنگ‌کننده جبهه نجات ملی مصر بار دیگر مردم این کشور را به ادامه خشونت و آشوب در کشور فراخواند.

«محمد البرادعی» گفت: تا زمانی که «محمد مرسی» و جماعت اخوان‌المسلمین به خواسته‌های مردم که همان تشکیل دولت جدید، قانون اساسی دموکراتیک و دستگاه قضایی مستقل است، عمل نکرده‌اند خشونت و آشوب‌ نیز ادامه خواهد داشت.

البرادعی این اظهارات را امروز جمعه به زبان انگلیسی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت.

وی پیش از این خواستار پایبندی به مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات شده و گفت: ما با تظاهرات مسالمت‌آمیز رژیم مبارک را ساقط کریدم و بر تحقق اهداف خود با همین شیوه با وجود همه قربانی‌ها و شیوه‌های سرکوبگری اصرار داریم... قدرت ما در وحدت و تعداد ما و مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات است.

وی همچنین در خصوص سند الازهر نیز خواستار عدم ربط دادن این سند به عنوان یک تعهد اخلاقی به تضمین‌های جبهه نجات ملی برای آغاز گفت‌وگوها، شد.

این در حالی است که معترضان مصری امروز در مقابل کاخ الاتحادیه با نیروهای امنیتی مصر درگیر شده و تا کنون 10 نفر زخمی شده اند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...