نسخه چاپی

سوء مدیریت عامل اصلی موج تورم در كشور

نماینده مردم كازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری نسبت به معیشت مردم نگران است.

به گزارش نما به نقل از فارس، شاهین محمد صادقی جمعه‌شب در جمع هیئت‌های رزمندگان اسلام کازرون در مسجد مدرسه این شهر ضمن گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با هماهنگی و انسجام سه عامل از جمله رهبری فقیه جامع‌الشرایط و حکیم و فرزانه، وحدت مردم و مکتب اسلام به پیروزی رسید.


وی اتحاد و انسجام ملت ایران پشت سر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی مرجع عالیقدر امام خمینی (ره) را یک پایه اساسی و غیر قابل انکار و تعیین کننده در پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: همین اتحاد و همبستگی ملت باعث شکست دشمن و عبور انقلاب از گردنه‌های سخت تا به امروز شده است.


نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی افزود: امام (ره) تمام شیطنت‌ها و توطئه‌های گوناگونی که در مسیر انقلاب قرار می‌گرفت تا انقلاب را تضعیف و مردم را منحرف کند با درایت و هوشیاری نقش بر آب می‌کرد.


وی ادامه داد: امروزه سکان این انقلاب بعد از امام خمینی(ره ) به دست رهبری فرزانه و آزاده است که با تیزبینی و درایت، بسیاری از حوادث، تحریم و تهدیدهای دشمنان را خنثی کرده است.


عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: بعد از انقلاب برخی مسئولان با الگوبرداری از فرهنگ غرب معجونی برای اداره امور کشور ساختند که این امر ضربه‌ای به انقلاب و دستورات اسلام بود.


محمد صادقی ابراز داشت: برخی افراد در کشور باور کردند که دلسوزی آن‌ها نسبت به مردم بیشتر از رهبری است بنابراین باید بدانند فتنه 88 از خودبرتربینی عده‌ای از خواص شروع شد.


وی خاطرنشان کرد: امروزه مردم با سختی‌ها، تورم و گرانی‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند بنابراین مسئولان باید چاره‌اندیشی کنند و از مشکلات آن‌ها بکاهند.


نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تنها بخشی از تورم و گرانی متوجه دشمن است اما بخش عمده آن به سو مدیریت‌ها بازمی‌گردد.


محمد صادقی گفت: رهبری نسبت به معیشت مردم نگران است بنابراین در این راستا تدابیری اندیشیده شده که به مرور در عمل کارآیی خود را نشان می‌دهد.


وی به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: دشمن در تلاش است با تبلیغات و ترفند و توطئه خود مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند که هوشیاری مردم و مسئولان را می‌طلبد.


عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه اصلاح تعرفه برق شهرستان کازرون، راه‌اندازی تلوزیون دیجیتال، روشنایی تونل کازرون شیراز، تأمین اعتبار دوبانده کردن و اتوبان جاده‌های کازرون و ورودی این شهر را از اهم فعالیت‌های صورت گرفته در این شهر عنوان کرد.


محمد صادقی پی‌گیری راه‌اندازی مجدد کارخانه کاشی کاشانه و پارس خرما، آماده بهره‌برداری شدن دستگاه «ام .آر.آی» کازرون و بیمارستان خشت، افتتاح استخر ورزشی سرپوشیده کارگران در شهرستان کازرون را از دیگر فعالیت‌های خود در طول نمایندگی‌اش بیان کرد.


وی از تأمین اعتبار برای سد نرگسی، تونل محرم و پی‌گیری در رفع مانع شروع عملیات اجرایی پتروشیمی کازرون و تخصیص وام به شرکت صنعتی مصلحیان این شهر خبر داد.

۱۳۹۱/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...