نسخه چاپی

اختلال خواب معضل سربازان آمریكایی

عکس خبري -اختلال خواب معضل سربازان آمريکايي

اختلال خواب و كمبود خواب در میان نظامیان آمریكایی بسیار رایج شده است

به گزارش نمابه نقل ازافكار، تحقیقات جدید نشان داد: افرادی که به افسردگی، ‌اختلال استرس پس از ضربه (PTSD) و درد مبتلا هستند در معرض خطر بیشتر قرار می‌‌گیرند.

بر اساس تحقیقات جدید، مشکلات خواب و کمبود خواب در میان نظامیان آمریکایی بسیار رایج است.

محققان گفتد: این یافته‌ها نیاز ایجاد تغییرات در شیوه های خواب و نگرش در مورد خواب را در میان نظامیان نشان می دهد.

محققان با بررسی ۷۲۵ عضو فعال نیروی هوایی و نیروی دریایی آمریکا دریافتند که ۸۵ درصد آنها مبتلا به اختلال خواب بودند که شایع ترین نوع آن آپنه انسدادی خواب (۵۱ درصد) . بی خوابی (۲۵ درصد) بوده است.

شرکت کنندگان در این تحقیقات به طور متوسط تنها حدود ۵.۷ ساعت در شب خوابیده بودند و ۴۲ درصد از آنها به خواب ۵ ساعت یا کمتر درشب خوابیده بودند.

براساس اعلام آکادمی طب خواب آمریکا، اکثر بزرگسالان به ۷ تا ۸ ساعت خواب شبانه نیاز دارند تا احساس هوشیاری و استراحت خوب روز بعد را داشته باشند.

این پژوهشگران همچنین دریافتند که حدود ۵۸ درصد از شرکت کنندگان یک یا بیشتر از آن از شرایط پزشکی برخوردار بودند.

از بیماری های مرتبط با اختلال خواب، شایع ترین افسردگی (۲۳ درصد) است و بعد از آن اضطراب (۱۷ درصد)، اختلال استرس پس از سانحه (۱۳ درصد) و آسیب های مغزی خفیف (۱۳ درصد) است.

بر اساس این تحقیقات، نزدیک به ۲۵ درصد از پرسنل نظامی برای درد دارو مصرف می‌کردند که در مجله journal Sleep درماه فوریه منتشر یافت.

بسیاری از این افراد مبتلا به بیماری PTSD بودند و دو برابر بیشتر در معرض ابتلا به بی خوابی بودند. کسانی که به افسردگی یا سندرم درد مبتلا بودند نیز حدود ۱.۵ برابر بیشتر احتمال ابتلا به بی خوابی نسبت به افراد عادی را داشتند

۱۳۹۱/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...