نسخه چاپی

درگیریهای شبانه در اطراف كاخ مرسی

رسانه های عربی از كشته شدن یك نفر و زخمی شدن 79 نفر دیگر در جریان درگیریهای شبانه میان تظاهرات كنندگان و نیروهای امنیتی در اطراف كاخ ریاست جمهوری مصر و خیابانهای منتهی به آن خبر دادند.

به گزارش نما، مهر به نقل از شبکه الجزیره نوشت: درگیریهای شبانه در اطراف کاخ ریاست جمهوری مصر در قاهره و در خیابانهای منتهی به آن میان نیروهای امنیتی و تظاهرات کنندگان تا بامداد ادامه یافت.

این درگیریها پس از شکست تلاشهای تظاهرات کنندگان برای عبور از دیوارهای کاخ ریاست جمهوری رخ داد.

خبرنگار الجزیره در قاهره صبح امروز گزارش داد درگیریهای پراکنده ای در اطراف کاخ ریاست جمهوری و خیابانهای منتهی به آن میان معترضان و نیروهای امنیتی جریان داشت.

خبرنگار الجزیره افزود شماری از تظاهرات کنندگان در حال تلاش برای عبور از دیوارهای کاخ ریاست جمهوری و پس از انداختن کوکتل مولوتف توسط آنها، دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی با گاز اشک آور با تظاهرات کنندگان مقابله کردند، درگیریها به خیابان خلیفه مامون هم کشیده شد.


1.jpg


 بر اساس این گزارش، وزارت کشور مصر از دستگیری 20 فردی که آشوب طلب خوانده، خبر داده است.

الجزیره اعلام کرد درگیریها در اطراف کاخ ریاست جمهوری به کشته شدن یک نفر به نام محمد حسن قرنی به ضرب گلوله نیروهای امنیتی و زخمی شدن 79 نفر دیگر منجر شد که در میان آنها چند نیروی پلیس هم به چشم می خورند.

دفتر ریاست جمهوری مصر هم خارج شدن تظاهرات از چارچوب مسالمت آمیز آن را محکوم کرده است.

۱۳۹۱/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...