نسخه چاپی

اصرار 2 ساعته خاتمی به عارف جواب نداد/ حضور ما واجب است

عکس خبري -اصرار 2 ساعته خاتمي به عارف جواب نداد/ حضور ما واجب است

محمد خاتمی گفته است، نتوانستم عارف را برای كاندیدا نشدن متقاعد كنم.

به گزارش نما، محمد خاتمی در دیدار اعضای تحریریه یکی از سایت های خبری گفته است: "من جلسه ای دو ساعته با آقای عارف داشتم. به او گفتم چرا می خواهی کاندید شوی؟ بر فرض که رئیس جمهور شوی چکار می توانی بکنی؟ هر چه گفتم نتوانستم وی را برای نیامدن متقاعد کنم."

در همین حال، اعلام خبر کاندیداتوری حسن روحانی در محافل سیاسی و رسانه ها باعث ایجاد اختلاف در میان اعضای حزب کارگزاران سازندگی شده است.

برخی اعضا معتقدند چون حسن روحانی نامزد مورد نظر هاشمی است باید از وی حمایت کنیم و برخی دیگر می گویند روحانی هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارد و گزینه مطلوب ما نجفی و یا جهانگیری است.

حضور ما از نان شب هم واجب تر است

از سوی دیگر، مشرق نوشت: عبدالله نوری در جلسه شورای اصلاحات گفته است: "حضور ما در انتخابات ریاست جمهوری از نان شب هم واجب تر است. اگر در این انتخابات شرکت نکنیم انتخابات مجلس دهم را هم از دست می دهیم چرا که تمام ستادها و بدنه اجتماعی را از دست داده ایم و باید سال ها از صحنه سیاسی غایب بمانیم."

در جلسه شورای اصلاحات هم برخی حاضران نسبت به برنامه ریزی و حضور در انتخابات شوراها اظهار ناامیدی کرده و گفته اند: "ما باید تمام توان خود را صرف حضور در انتخابات ریاست جمهوری کنیم چرا که با افزایش تعداد اعضای شورای شهر تهران به 31 نفر، دیگر شانسی برای در اختیار داشتن اکثریت در شورای شهر نداریم و با چند عضو هم نمی شود در شورا کاری از پیش برد."

۱۳۹۱/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...