نسخه چاپی

توضیح میرتاج‌الدینی درمورد جلسه امشب

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی گفت: جلسه امشب دولت و مجلس از مهمترین جلسات مشترك این دو قوه است اما به طور حتم جلسه آخر نخواهد بود.

به گزارش نمابه نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره جلسه امشب دولت و مجلس گفت: این جلسه در ادامه جلسات قبلی دولت و مجلس برگزار می‌شود که امیدواریم نتایج خوبی از آن حاصل شود.

وی درباره اینکه آیا این جلسه آخرین جلسه دولت و مجلس است، گفت: این جلسه یکی از مهمترین جلسات مشترک دولت و مجلس است اما به طور حتم آخرین جلسه نخواهد بود.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی درباره زمان ارائه بودجه به مجلس شورای اسلامی و تصویب آن در هیئت دولت، گفت: شاید در جلسه آینده هیئت دولت تصویب بودجه به اتمام برسد که در این صورت بودجه توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به مجلس تقدیم می‌شود.

میرتاج‌الدینی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان تصویب بودجه در فرصت باقیمانده در مجلس شورای اسلامی وجود دارد یا خیر گفت: به نظر من فرصت 40 تا 50 روزه برای تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی بسیار مناسب است و شاید لازم باشد نمایندگان برنامه کوتاه‌تری را برای تصویب بودجه در نظر بگیرند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...