نسخه چاپی

صف خود را از دشمن صهیونیستی جدا سازید

عکس خبري -صف خود را از دشمن صهيونيستي جدا سازيد

رییس مجلس با محكوم كردن حمله اسرئیل به خاك سوریه به كشورهای مرتجع منطقه هشدار داد تا صف خود را از دشمن صهیونیستی جدا سازند والا پاسخ این فرصت طلبی‌ها را با بیداری اسلامی در منطقه خواهند گرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس در نطق پیش از دستور خود با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: با ورود شکوهمند رهبری عظیم الشان انقلاب به ایران نهضت اسلامی جان تازه‌ای گرفت و همه شگرد‌‌ها و مکر و حیله استکبار و رژیم سلطنتی یکی پس از دیگری زدوده شد و تحولات آنقدر سریع رخ داد که همه قدرت‌های سلطه‌جو که به دنبال فرصت برای کودتا بودند مبهوت گردیدند.
وی ادامه داد: اینجاست که نقش رهبری دینی مشاهده می شود که توده مردم، امام خویش را یافتند و رژیم های تا دندان مسلح که استکبار جهانی پشتیبان آنها بود را کناری زده، مسیر را برای تحقق عدالت مهیا ساختند.
رییس مجلس تاکید کرد: انقلاب با رهبری امام راحل به پیروزی رسید و امروز هم تداوم راه انقلاب در گرو راهبری‌های رهبر معظم انقلاب ادامه یافته است که انشالله با صلابت و سرافرازی انقلاب ملت ایران به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.
لاریجانی در ادامه به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه اشاره کرد و با محکوم کردن این اقدام گفت: از ابتدای ماجراجویی در سوریه در ۲ سال اخیر کرار این معنا را بیان داشتیم که بحث اصلاحات سوریه یک امر است و ایران همیشه از تحقق مردم سالاری در کشورهای اسلامی حمایت خواهد کرد. اما در مورد سوریه شاهد کینه‌ای هستیم که امریکا و غرب و برخی مرتجعین منطقه نسبت به مقاومت سوریه در برابر اسرائیل دارند.
وی ادامه داد: حالا زمانی است که کشورهای منطقه که سلاح برای به هم‌ریزی سوریه ارسال می کنند با خود بیایند و صف خود را از دشمن صهیونیستی جدا سازند والا پاسخ این فرصت طلبی ها را با بیداری اسلامی در منطقه خواهند گرفت.
رییس مجلس گفت: جنگ‌های ۳۳، ۲۳ و ۸ روزه غزه ۸ علامت‌هایی بود که این رژیم درک درستی از ناتوانی خود پیدا کند و اگر این فهم را نیابد در برابر قدرت مسلمان به سرنوشت رژیم پهلوی مبدل خواهد گردد.
رییس مجلس همچنین درگذشت دکتر حسن حبیبی را تسلیت گفت و افزود: او انسان وارسته ای بود که عمر خود را در راه انقلاب مصروف نمود و همیشه با نیک نامی زیست و در بین رهبران انقلاب عزیز بود و خاطره آن بزرگوار در قلب ها خواهد ماند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...