نسخه چاپی

واكنش فدراسیون به حذف جام تختی

نایب رییس فدراسیون كشتی می‌گوید كه فدراسیون كشتی در حال پیگیری است تا دلایل فیلا را برای تغییر جام تختی از سری رقابتهای جایزه بزرگ فیلا به تورنمنت بین‌المللی بداند.

به گزارش نما، حسن رنگرز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خود ما هم از طریق ایمیل فیلا متوجه شدیم که جام تختی از جایزه بزرگی بیرون آمده و جام ساساری ایتالیا که به هیچ عنوان در سطح جام تختی نیست جایگزین آن شده است.

وی افزود: حدس من این است که به خاطر تغییر زمان جام تختی این اتفاق افتاد چون قرار شد به خاطر برگزاری جام جهانی ، جام تختی را در اردیبهشت ماه برگزار کنیم.

رنگرز ادامه داد: برای ما جامی در سطح تختی بسیار مهم است و نمی خواستیم جوری این جام را برگزار کنیم که به سطح کمی و کیفی آن ضربه بخورد، ولی به هر حال موضوع را از طریق فیلا پیگیری می‌کنیم تا این جام دوباره به عنوان جایزه بزرگ مطرح شود.

نایب رییس فدراسیون کشتی همچنین درباره مشکلات فرنگی کاران، اظهار کرد: برای حقوق کشتی‌گیران چارچوب خاصی تعریف شده است که مطمئنا طبق همان برنامه حقوق‌ها پرداخت خواهد شد و فرنگی کاران قطعا در جام جهانی شرکت می‌کنند.

رنگرز در پایان گفت: همیشه کمبودهایی وجود داشته اما این مساله نباید باعث شود که در آستانه جام جهانی چالشی برای تیم ملی به وجود بیاید، بلکه همه باید برای یک اتفاق بزرگ در تهران کنار هم به کشتی کمک کنیم.

۱۳۹۱/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...