نسخه چاپی

وعده های جدید دولت برای مسكن تهران

عکس خبري -وعده هاي جديد دولت براي مسکن تهران

رئیس جمهور با بیان اینكه دولت در سال 91 در خصوص مسكن استان تهران، برنامه‏های بسیار گسترده‏ای دارد، گفت: امیدوارم دیگر در تهران مشكل مسكن نداشته باشیم.

به گزارش نمابه نقل از فارس از شرق استان تهران، محمود احمدی‏نژاد دقایقی پیش پس از افتتاح 4 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس اظهار کرد: امیدواریم به واسطه اجرای این برنامه‏ها، هیچ متقاضی مسکن ساکن در استان تهران نباشد که تکلیف مسکن آن در سال 91 مشخص نشده باشد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‏هایی که در وزارت راه و شهرسازی و در قالب مسکن مهر در حال انجام است؛ بخشی از برنامه‏های دولت برای تامین مسکن مردم بوده که با کمک بانک‏ها، پیمانکاران، سازندگان، سرمایه‏گذاران و با همکاری و همراهی مردم در حال انجام است.

احمدی‏نژاد ادامه داد: دولت در سال 91 برای تهران برنامه‏های بسیار گسترده‏ای تنظیم کرده است که بنده امیدوارم هیچ متقاضی مسکن ساکن در استان تهران وجود نداشته باشد که تکلیف مسکن آنها در سال 91 مشخص نشود؛ یعنی به نوعی وارد چرخه برنامه‏ریزی، ساخت و تحویل مسکن قرار نگیرد.

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد: به واسطه اجرای برنامه‏های ویژه دولت برای استان تهران ،دیگر در تهران مشکل و فشار مسکن نداشته باشیم.

احمدی‏نژاد با قدردانی از همه کسانی که در سطوح مختلف برای اجرای پروژه‏های مسکن مهر تلاش می‏کنند،‌ گفت: از خداوند متعال می‏خواهم تا رحمت و برکت خود را بر سرزمین نور، ایران عزیز بیش از گذشته ببارد.

رئیس جمهور در حاشیه افتتاح 4 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس با حضور در جمع برخی از ساکنان این شهر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و برای رفع این مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

احمدی‏نژاد در سخنانی همچنین عید نوروز را به ملت ایران و جامعه بشری تبریک گفت و تصریح کرد: خدای بزرگ را سپاسگزارم که در آستانه این عید سعید جمعی از هموطنان عزیز ما امروز مسکن خود را دریافت می‏کنند.

۱۳۹۰/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...