نسخه چاپی

سكوت مجامع اسلامی در قبال جنایات آل‌خلیفه

عکس خبري -سکوت مجامع اسلامي در قبال جنايات آل‌خليفه

فرزند ارشد رهبر در بند انقلابیون بحرین با اشاره به جنایات بی‌وقفه رژیم آل‌خلیفه در بحرین تصریح كرد: ریختن خون هر شهروند بحرینی به دستور مقامات حكومتی، این نظام استبدادی و خودكامه را به نابودی نزدیك‌تر می‌كند

به گزارش نمابه نقل از فارس، "علی مشیمع" فرزند ارشد یکی از سران معارض بحرینبا بیان اینکه نظام آل‌خلیفه بجای همراهی با ملت بحرین، دست بیعت به سوی آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه دراز کرده است، گفت: طبق تعالیم گرانقدر قرآن و اهل بیت (ع)، هر کس دوستی دشمنان اسلام را بپذیرد از آنها بشمار می‌رود و مثال بارز این قضیه، حاکم بحرین است که دل به دوستی آمریکا و رژیم صهیونیستی بسته است.

وی از جنبش ملت بحرین بعنوان جنبشی برای تحقق مطالبات ملی و مردمی و در راستای مخالفت با هر‌گونه فرقه گرائی نام برد و اظهار داشت: از آغاز انقلاب بحرین تا کنون شعارهای انقلابیون نیز ملی بوده و به یک فرقه مذهبی خاص، اختصاص نداشته است.

فرزند ارشد رهبران انقلابی دربند رژیم آل خلیفه با تاکید بر اینکه بیشتر انقلابیون بحرینی از بینش و آگاهی بالایی برخورداند، تصریح کرد: قیام مردم بحرین نشات گرفته از جوهره دین و عقیده اسلامی بوده و در راستای این آیه قرآن مبین است که می‌فرماید: "و لا ترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار". در برابر کسانی که ظلم می کنند تواضع از خود نشان ندهید که آتشش شما را خواهد گرفت.

علی مشیمع حضور جونان را بارزترین مشخصه قیام ملت بحرین توصیف کرد و گفت: حضور پرشور جوانان بحرینی بیانگر آن است که فرهنگ اسلامی با عقاید و باورهای این جوانان آمیخته و با گوشت و پوست آنان عجین شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایات بزرگ آل خلیفه علیه ملت بحرین، این جنایات را تعرض به جان مسلمانان توصیف کرد و گفت: آیات و روایات اسلامی حرمت مسلمانان را از حرمت کعبه بالاتر می دانند؛ حال آنکه که مردم مظلوم بحرین تنها به جرم پیروی از مکتب اهل بیت(ع) از سوی آل‌خلیفه و آل‌سعود مورد آزار و اذیت‌ و انواع شکنجه‌ها قرار گرفته‌اند.

فرزند ارشد رهبر دربند انقلابیون بحرین به صدور برخی فتواهای شیطانی از سوی برخی به اصطلاح مراجع و عالمان بحرینی و عربستانی اشاره کرد و با "عالم‌نما" توصیف کردن این افراد افزود: قلم چنین فتواهایی، قلم اوباما و نتانیاهو و مستکبران جهان برای پیشبرد اهداف پلید خود در بحرین و کل منطقه خاورمیانه است.

مشیمع همچنین به برخی وقایع تلخ و خونین رخ داده در بحرین اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال زمانی که مجروحین بحرینی را به بیمارستان انتقال می دهند، به جای آن که آنان را به اتاق‌های مداوا ببرند از سوی مأمورین امنیتی به زندان برده می‌شوند و با وضعیت بیماری تحت وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها قرار می‌گیرند.

وی به نمونه‌های اندکی از شکنجه زندانیان و بازداشت‌شدگان بحرینی اشاره کرد و گفت: زندانبانان چشم‌ها و دستان زندانیان را می‌بندند و در تمام طول روز بسته نگه می‌دارند و با همین وضع آنان را روی زمین خوابانده و هدف ضربات مشت و لگد و انواع اهانت‌های جسمی و روحی قرار می‌دهند.

فرزند ارشد معارض دربند بحرینی با اشاره به اعمال بدترین خشونت‌ها از سوی ماموران آل‌خلیفه افزود: آنچه بیشتر از آزارهای جسمی زندانیان و رهبران قیام بحرین را شکنجه می‌دهد شکنجه‌های روحی به واسطه دشنام و اهانت به اهل بیت (ع) و مخاطب قرار دادن آنان با الفاض رکیک و شرم‌آور است.

مشیمع، دادن شوک الکتریکی و ریختن آب سرد بر روی زندانیان شکنجه شده در سلول‌های سرد و تاریک و سپس قرار دادن آنان روبه‌روی کولر را بدترین نوع شکنجه در زندان‌های آل‌خلیفه توصیف کرد و گفت: همه این اقدامات به منظور تحقیر کردن رهبران جنبش بحرین و سست کردن اراده آنان صورت می‌گیرد.

وی پدر و برادر خود را از جمله قربانیان این شکنجه‌ها برشمرد و تاکید کرد: شکستن اراده و عزم ملت بحرین در سرنگونی نظام آل‌خلیفه با هیچ شکنجه‌ای ممکن نیست و آل خلیفه با چنین اقدامات شنیعی نه تنها به جایی نمی‌رسد بلکه از این پس در آستانه سقوط تدریجی قرار خواهد گرفت.

فرزند ارشد رهبر معارضان بحرین با انتقاد از سکوت سازمان‌های بین‌المللی در قبال اینگونه جنایت‌ها تصریح کرد: در شرایطی که جان و مال مسلمین در بحرین مورد تجاوز و تعرض شبانه‌روزی قرار گرفته، سازمان های بین المللی و نهاد‌های حقوق بشری و حتی برخی از سازمان‌های اسلامی از جمله سازمان کنفرانس اسلامی سکوت سنگینی اختیار کرده اند.

مشیمع، دفاع از مظلوم را مهم‌تر از دفاع از اسلام معرفی و تصریح کرد: این مساله مصداق بارز اهتمام به امور مسلمین و دفاع از حقانیت اسلام و مسلمانان جهان است.

وی به وخامت اوضاع شهروندان بحرینی و در عین حال ایستادگی آنان در برابر نظامیان آل‌خلیفه و آ‌ل‌سعود، اشاره کرد و گفت: ملت بحرین نیازمند حمایت همه کشورهای دوست و برادر خاورمیانه است تا بتواند به مقاومت و ایستادگی تا پیروزی نهایی ادامه دهد.

فرزند ارشد معارض دربند بحرینی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح آخرین وضعیت پدرش، شیخ "حسن مشیمع" دبیر کل جنبش "حق" از تشکیلات معارض رژیم آل‌خلیفه و همچنین سایر رهبران دربند این رژیم خودکامه گفت: شیخ حسن که از سوی دادگاه منامه به اتهام تلاش برای سرنگونی نظام و تاسیس تشکیلاتی موسوم به تروریستی و همچنین تلاش برای سرنگونی نظام با توسل به خشونت به حبس ابد محکوم شده است به همراه سایر رهبران قیام بحرین همچنان در زندان واحدی به سر می‌برند و تا پیش از این در معرض وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها قرار گرفته و درد و رنجهای زیادی متحمل شده‌اند.

فرزند معارض بحرینی همچنین با اشاره به دیدار اخیر بعضی از هیئت‌های بین‌المللی از بحرین ابراز امیدواری کرد: شرایط رهبران بحرینی در بند آل‌خلیفه بعد از انتفاضه مردمی و فشارهای بین‌المللی به سمت وضعیت عادی پیش رفته باشد.

مشیمع همچنین به وضعیت برادرش محمد اشاره کرد و گفت: برادرم محمد سال گذشته بازداشت و به یک سال حبس محکوم شد و همین روزها باید آزاد شود اما همچنان در سلول انفرادی نگه‌داشته شده و تحت آزار و شکنجه ماموران آل‌خلیفه قرار دارد.

علی مشیمع خطاب به ملت بحرین نیز تاکید کرد: هوشیار و آگاه باشید که دشمن در صدد است تا شما را مأیوس و سلطه خود را بر کشورتان تثیبت کند و به همین منظور قصد دارد به روش‌های مختلف راه مقاومت اسلامی و برگرفته از اسلام ناب محمدی را از شما بگیرد و به هر وسیله ممکن مسیر انقلاب را منحرف سازد

۱۳۹۱/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...