نسخه چاپی

آخرین وضعیت ترافیكی محور هراز

عکس خبري -آخرين وضعيت ترافيکي محور هراز


فارس: رئیس اداره راه و ترابری هراز گفت: با توجه به آغاز دور نخست سفرهای نوروزی ترافیک محور هراز دیروز سنگین بود ولی هم‌اکنون این محور از ترافیک نیمه سنگین برخوردار است.

علی نوری‌پور بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز نیمه سنگین است.

وی با اشاره به آغاز دور نخست سفر نورزوی افزود: از بعدازظهر دیروز رفت و آمد خودوروها در این محور که عمدتا از تهران به سمت مازندران است افزایش یافته و شب گذشته ترافیک نیمه سنگین تا سنگین را در این محور شاهد بودیم.

رئیس اداره راه و ترابری هراز با بیان اینکه هوایی ابری را در بخش لاریجان شهرستان آمل که جاده هراز در آن قرار دارد شاهد هستیم، عنوان کرد: جاده هراز هم‌اکنون خشک بوده و تردد در آن مشکلی ندارد.

نوری‌پور اعلام کرد: از روز گذشته رفت و آمد خودروهای سنگین در این محور محدود شده و آزاد شدن تردد این خودروها از ساعت 24 امشب به حجم ترافیک و چگونگی تردد سواری‌ها بستگی دارد.

رئیس اداره راه و ترابری هراز با اعلام اینکه تاکنون در این محور تصادف شدید منجر به فوت و یا جراحت سنگین مشاهده نشده است، گفت:‌ مسافران نوروزی با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، فرمان راهداران، به همراه داشتن وسایل مورد نیاز برای سفر و رعایت حق تقدم در عبور و مرور سفر خوشی را برای خانواده خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

خبرنگاران این خبرگزاری برای پوشش و انعکاس اخبار راه‌های مازندران آمادگی دارند تا در طول تعطیلات نوروز 91 خبرهای ترافیکی و راه‌ها را با سرعت و دقت در اختیار هموطنان و هم‌استانی‌ها قرار دهند.

۱۳۹۰/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...