نسخه چاپی

حمله وحشیانه به كمپ فلسطینیان+تصاویر

روز شنبه نظامیان صهیونیست با حمله به كمپ اعتراضی‌ای كه فعالان فلسطینی در جنوب «نابلس» برپا كرده بودند، چند نفر را بازداشت و زخمی كردند.

به گزارش نما، فارس به نقل از شبکه راشاتودی نوشت: نظامیان اسرائیلی روز گذشته با حمله به کمپ اعتراضی فلسطینی‌ها که در منطقه «بورین» در جنوب «نابلس» برپا شده بود، 5 فلسطینی را بازداشت کردند.

علاوه بر سربازان، شهرک‌نشینان صهیونیست هم به فلسطینی‌هایی که این کمپ را به راه انداخته بودند حمله کرده و به سمت آن‌ها سنگ پرتاب کردند. در این حمله حداقل یک فلسطینی نیز زخمی شد.


1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg


 این سومین کمپ اعتراضی بود که فلسطینی‌ها در یک ماه گذشته در کرانه باختری برپا کرده‌اند. هدف از برپایی این کمپ‌ها اعتراض به طرح‌های رژیم‌صهیونیستی برای گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری و قدس شرقی است. فلسطینی‌ها پیش از این هم دو کمپ «باب‌الشمس» و «الکرامه» را برپا کرده بودند که در هر دو مورد با برخورد نظامیان صهیونیست روبرو شدند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل روز پنج‌شنبه با انشتار گزارشی شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری و قدس شرقی را مصداق جنایت جنگی تشخیص داده و خروج شهرک‌نشینان از کرانه باختری را خواستار شده بود.

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

۱۳۹۱/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...