نسخه چاپی

احمدی‌نژاد به نظرش افشاء كرد

عکس خبري -احمدي‌نژاد افشاء کرد:ورود فاضل لاريجاني به پرونده‌مرتضوي

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، در ادامه محمود احمدی‌نژاد خطاب به نمایندگان گفت: من نوارها را در اختیار شما خواهم گذاشت. من خلاصه‌ای از آنها را برای شما می‌خوانم.

در پی اعتراض نمایندگان به پخش نوار از سوی رییس جمهور، لاریجانی گفت: آقای احمدی‌نژاد همه چیزتان را بگویید. یک چیزی در جامعه راه می‌اندازید، بعد می‌گویند مسائلی بوده. آقایان امروز روز مهمی است، بگذارید بگویند در جامعه ما حرف‌های زیادی زده می‌شود، اگر راجع به بستگان ما بوده، بگذارید بشنویم.

احمدی‌نژاد گفت: آقای صالح گفتند، پخش نشود، اما آقای رییس گفتند که پخش شود. لاریجانی جواب داد: مطلب خلق نکن. شما گفتید نواری دارم ما هم گفتیم همه چیز را بگویید، چرا سوءتفاهم ایجاد می‌کنید.

احمدی‌نژاد پاسخ داد: بالاخره این مسائل یا ارتباطی با کارهای ما دارد یا ندارد. گوش بدهید ببینید ارتباط دارد یا ندارد.

یکی از نمایندگان فریاد زد ارتباطی ندارد.

احمدی‌نژاد گفت: مربوط است. در همین‌ها بحث است.

لاریجانی تاکید کرد: آقای احمدی‌نژاد بفرمایید بگویید.

احمدی‌نژاد اظهار کرد: بالاخره یک شخصی حرف‌هایی زده که سند است. من بخش‌هایی که نرم‌تر است، را آماده کرده‌ام. همه نمایندگان محرم‌اند و ما مخلص شما هستیم. دولت تحت فشار است با همین حرف‌هایی که در همین نوار است، ما چطور باید دفاع کنیم. شما بفرمایید ما همانطور عمل کنیم.

در ادامه احمدی‌نژاد به قرائت بخش‌هایی از نوار پخش شده پرداخت و گفت: شخصی به نام فاضل لاریجانی با آقای مرتضوی جلسه دارد. اخیرا تامین اجتماعی یک قراردادی می‌بندد که شرکت‌هایی را به گروهی می‌فروشد که من به چند و چون آن کاری ندارم.

وی ادامه داد: یک فردی به نام «م» معاون مجتمع قضایی تهران می‌گوید می‌دانید که من با یکی از برادران آقای لاریجانی رفت و آمد خانوادگی دارم. آقای مرتضوی می‌گوید شما ارتباط دارید؟

او می‌گوید: «من می‌خواهم بگویم که بقیه برادران به گرد آقا فاضل نمی‌رسند. نمره‌شان پیش من صفر است،‌ یعنی اگر آن آقا برادر این آقا فاضل نبود، سه، چهار تا فحش بهش می‌دادم. یعنی اصلا قبولش ندارم. بهش گفتم شما هرچه می‌خواهی به آقای مرتضوی شفاف بگو.»

احمدی‌نژاد ادامه داد: این آقا واسطه‌ای است که آقای فاضل لاریجانی می‌آید پیش آقای مرتضوی.

احمدی‌نژاد در ادامه به نقل از مطالب نوار گفت: ببین خودت باید رک به دکتر بگی که آقای «ز» یعنی همان کسی که می‌خواهد با تامین اجتماعی قرارداد ببندد، باید از قبل من به شما وصل شود.

احمدی‌نژاد ادامه نوار را اینطور قرائت کرد که آقای فاضل لاریجانی خطاب به آقای مرتضوی می‌گوید کسی که می‌خواهد قرارداد ببندد، باید هوشیار باشد، یعنی خیلی روی ما تبلیغات نکند که من با فلانی‌ام و اینها را مطرح نکند. اصلا هر هفته یک جا صحبت‌ها و هماهنگی‌ها را انجام می‌دهیم.آقای مرتضوی به آقای «م» می‌گوید: شما بروید بیرون.

احمدی‌نژاد گفت: اینجا آقای مرتضوی حس می‌کند که ممکن است مسائلی مطرح شود، آن آقا را (آقای م) بیرون می‌کند.آقای فاضل لاریجانی در ادامه به مرتضوی می‌گوید می‌خواهم با گروه «ز» کار بکنم، اما ابلاغ کتبی برای من نزند. تلقی‌اش این باشد که من می‌خواهم با او همکاری بکنم.بعد از آقای مرتضوی می‌پرسد که علی‌آقا را اخیرا دیده‌اید؟مرتضوی می‌گوید: نه.

۱۳۹۱/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...