نسخه چاپی

شكایت لاریجانی از احمدی‌نژاد

عکس خبري -شکايت لاريجاني از احمدي‌نژاد

فاضل لاریجانی برادر رئیس مجلس گفت كه از محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری به دلیل نشر اكاذیب شكایت می كند.

به گزارش نما فاضل لاریجانی در گفت‌وگو با فارس انتشار فایل صوتی منتسب به وی از سوی رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر کار را اقدامی غیر شرعی دانست.

وی تصریح کرد: این اقدام توطئه و حرکتی منافقانه بود تا مرتضوی از آن به عنوان اهرم فشاری برای تبرئه خود از اتهامات وارده و ایجاد حریم امن استفاده کند.

فاضل لاریجانی گفت: اولین کسی نیستم که مورد هجمه این افراد مافیایی قرار گرفتم و پیش از من نیز افراد خدمت‌گزار مورد هجمه آنان بودند و در پیشگاه خداوند نیز از آنها نمی‌گذرم.

وی ادامه داد: امروز بدون فرصت دفاع، تهمت‌هایی به بنده زدند که قصد دارم در یک نشست خبری به آنها پاسخ دهم تا تصور نکنند اتهامات وارده درست است.

لاریجانی بر همین اساس خاطر نشان کرد که از رئیس جمهور و سعید مرتضوی به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شکایت و موضوع را با کمک دو وکیل برجسته، تا حصول نتیجه از مراجع قانونی پیگیری می کند.

وی تصریح کرد: وقتی اطرافیان رئیس جمهور افرادی مسأله‌دار هستند و با مماشات با آنان برخورد می شود، گستاخانه دیگران را متهم می کنند.

رئیس جمهور در جلسه علنی امروز مجلس در جریان استیضاح وزیر کار و رفاه اجتماعی یک فایل صوتی منتسب به فاضل لاریجانی را از تریبون رسمی خانه ملت منتشر کرد که واکنش علی لاریجانی و نمایندگان را در پی داشت.

۱۳۹۱/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...