نسخه چاپی

خبر استقرار منافقین در بحرین صحت ندارد

معاون كنسولی وزارت امور خارجه درباره ادعای مطرح شده مبنی بر استقرار گروهك تروریستی منافقین در خاك بحرین گفت: هنوز خبر این مسئله قطعی نیست و ما از سفارت خود در این كشور خواستیم كه به طور دقیق این خبر را به ما اطلاع بدهد.

به گزارش نمابه نقل از باشگاه خبرنگاران، "حسن قشقاوي" در ارتباط با آخرين وضعيت دو مهندس ربوده شده ايراني در سوريه اظهار داشت: از همان ابتدا سفارت‌خانه و خانواده مهندسين، پيگير آزادسازي اين مهندسين بودند.

وي درباره علت اينکه دو مهندس ربوده شده به همراه پنج نفر ديگر آزاد نشدند، تصريح کرد: ما احتمال مي‌دهيم که شايد گروه‌هايي که آن پنج نفر را ربودند با گروگان‌گيران اين دو مهندس، فرق داشته باشند.

معاون کنسولي وزارت امور خارجه ادامه داد: زماني که ۵ نفر آزاد شدند انتظار اين بود که هفت نفر با يکديگر آزاد مي‌شدند که چنين نشد و در حال حاضر پي‌گير آزادي دو مهندس ربوده شده هستيم.

قشقاوي در ادامه با اشاره به ادعاي مطرح شده مبني بر استقرار گروهک تروريستي منافقين در خاک بحرين تصريح کرد: هنوز خبر اين مسئله قطعي نيست و ما از سفارت خود در بحرين خواستيم که به طور دقيق اين خبر را به ما اطلاع بدهد.

وي بيان داشت: ما نمي‌توانيم به صرف ادعاي يک سايت خبري در ارتباط با اين مسئله موضع بگيريم و اگر چنان‌چه اين خبر به واقعيت تبديل شود، بحث ديگري است.

۱۳۹۱/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...