نسخه چاپی

رفتارهای غیراخلاقی اوباما ادامه دارد

رئیس جمهور آمریكا در ادامه سیاست‌های غیر اخلاقی خود در حمایت از حقوق همجنس‌گرایان، خواستار لغو ممنوعیت عضویت این افراد در تشكل‌های پیشاهنگی آمریكا شد.

به گزارش نما، مهر به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: یکشنبه شب، باراک اوباما در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی­بی­اس گفت باید به همجنس­گرایان اجازه عضویت در سازمان­های پیشاهنگی داده شود. در حال حاضر 2.7 میلیون نوجوان آمریکایی عضو سازمان پیشاهنگان پسر آمریکا هستند.

هفت ماه پیش سازمان پیشاهنگان آمریکا اعلام کرد به همجنس­گرایان اجازه عضویت در تشکل­های این سازمان را نخواهد داد اما هفته پیش این سازمان اعلام کرد در حال بررسی تغییر موضع خود در قبال حضور همجنس­گرایان در تشکل­های زیرمجموعه این سازمان است. اعلام تغییر موضع سازمان پیشاهنگان آمریکا پس از بیانیه یک ماه پیش کاخ سفید مبنی بر مخالفت اوباما با ممنوعیت حضور همجنس­گرایان در این سازمان، صورت می­گیرد.

اوباما به سی­بی­اس گفته است از نظر من همجنس­گرایان باید مانند هر فرد دیگری موقعیت حضور در هر نهادی را داشته باشند.

همچنین رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه خود با سی­بی­اس از تصمیم ماه پیش پنتاگون برای حضور مستقیم سربازان زن ارتش آمریکا در عملیات­های جنگی استقبال کرد.

اوباما از زمان حضورش در کاخ سفید سیاست­های حمایتی از حقوق همجنس­گرایان را دنبال کرده است. رئیس جمهور آمریکا با رد سیاست "نپرسید، نگویید" دوره ریاست جمهوری کلینتون خواستار حضور آزادانه همجنس­گرایان در ارتش آمریکا شد. بر اساس قانون "نپرسید، نگویید" مصوب 1993، همجنس­گرایان می­توانستند بدون اعلام گرایش جنسی­شان در ارتش آمریکا حضور داشته باشند، اما در صورت علنی شدن همجنس­گرایی­شان از ارتش اخراج می­شدند.

همچنین سال گذشته رئیس جمهور آمریکا در ادامه سیاست حمایتی خود در قبال همجنس­گرایان، از قانونی شدن ازدواج همجنس­گرایان دفاع کرده بود.

۱۳۹۱/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...