نسخه چاپی

پرونده‌ تبانی دیگری در فوتسال رو شد

عکس خبري -پرونده‌ تباني ديگري در فوتسال رو شد

دبير كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از رسيدگي به تباني ديگري در ليگ فوتسال توسط كميته‌ انضباطي خبر داد.

حسين عبداللهي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره رسيدگي به پرونده‌ تباني تيم‌هاي فوتسال گيتي‌پسند و پرسپوليس، اظهار كرد: براي رسيدگي به بحث‌هاي تباني هياتي ويژه متشكل از كارشناسان و متخصصان مجرب انتخاب مي‌شود و بر اساس نظر اين هيات، كميته‌ انضباطي تصميم گيري خواهد كرد.

عبدالهي همچنين از پرونده‌ ديگري مربوط به تباني در ليگ برتر فوتسال خبر داد و تشريح كرد: رضا كردي اوايل فصل «90» اعلام كرده بود كه مالك باشگاه ماهان به او پيشنهاد تباني داده، كردي هم فايل صوتي اين گفت و گو را در اختيار كميته‌ انضباطي قرار داده كه تا به امروز دو جلسه براي اين پرونده‌ تشكيل شده و طرفين صحبت‌هايشان را مطرح كرده‌اند كه اين پرونده‌ هم در حال حاضر تحت رسيدگي است.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا با وجود گذشت چند ماه از اين موضوع هنوز حكم صادر نشده است؟ بيان كرد: قبول دارم كه زمان رسيدگي طولاني شده، اما بعضي وقت ها تحقيق زمان بر است. بايد به يقين برسيم تا حكم را صادر كنيم.

عبداللهي اضافه كرد: استعلام‌هايي در اين زمينه انجام داده‌ايم كه منتظريم جوابش برسد. به هر حال اين پرونده‌ به ميزان پرونده‌ گيتي‌پسند و پرسپوليس اهميت دارد و دقت و ظرافت خودش را مي‌طلبد، بنابراين نياز است تحقيقات را از مبادي مختلف به صورت محسوس و نامحسوس انجام دهيم.

به گزارش ايسنا، رضا كردي پيش از آغاز فصل به عنوان سرمربي فيروز صفه انتخاب شده بود كه پس از گذشت چند روز او اعلام كرد، مالك باشگاه خواسته تا تيم فيروز صفه در دو بازي مقابل فولاد ماهان ببازد.

مالك دو تيم ماهان و فيروز صفه يك نفر است و با توجه به اين كه ماهان در اين فصل شانس قهرماني بيشتري را نسبت به فيروز صفه داشته، هر دو بازي برابر تيم هم خانواده اش را با نتيجه‌ پر گل پيروز شده است.

۱۳۹۰/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...